  • Data: 2016-11-28 13:01:00
    Temat: Re: Podwyżka OC - rekord?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > 30% razy 5 ... powod do leciutkiej paniki

    Ano własnie, to sie robią spore kwoty zwłaszcza ze mowia ze to dopiero
    poczatek podwyzek.

    > Byc moze zawazyla ta jedna szkoda na innym aucie.
    > I w tym momencie twoje zalozenie moze byc zle :-)

    Te auta nie maja ze soba nic wspolnego wiec na pewno nie.
    rózni własciciele ;-)

    > Dostalem i ja propozycje z Proamy - bylo 1200, jest 1400.
    > Z tym, ze to jest OC+AC, wiec samo oc moglo podrozec o 200 zl.
    > Z powiedzmy 600 na 800 ... no, 30%.
    >
    > Co ciekawe - auto jest w/g nich warte ciut wiecej niz rok temu, wiec
    > ciekaw jestem - skutek spadku wartosci zlotowki, czy i tu chca mnie
    > oskubac.
    >
    > Druga propozycja z Avivy - z 530 skoczylo na 792. Chyba im wypowiem, w
    > imie, **, zasad :-)

    Maja zniwa, to sie takimi klientami nie przejmuja.
    Dostali błogosławienstwo na zmowe cenowa to wiedza, ze i tak zarobią.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."