  • Data: 2016-11-28 13:28:15
    Temat: Re: Podwyżka OC - rekord?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA6CE82332A329budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    > 30% razy 5 ... powod do leciutkiej paniki
    >
    >Ano własnie, to sie robią spore kwoty zwłaszcza ze mowia ze to
    >dopiero
    >poczatek podwyzek.

    Czy takie spore ... skoro kolega ma 5 samochodow, to zakladam, ze go
    stac i nawet takie 300zl podwyzki na jednym go nie zaskoczy.

    No chyba, ze bedzie jak u Ciebie - jedna stluczka i 1500zl podwyzki na
    kazdym :-)

    >Te auta nie maja ze soba nic wspolnego wiec na pewno nie.
    >rózni własciciele ;-)

    A sprawcy ?

    >Maja zniwa, to sie takimi klientami nie przejmuja.
    >Dostali błogosławienstwo na zmowe cenowa to wiedza, ze i tak zarobią.

    Mozliwe, ze celowo propaguja plotke "wszyscy podnosza" i zniechecaja
    do szukania.
    Tylko jak widzisz - u mnie w Proama podwyzka moze nie symboliczna, ale
    daleka od Twojej.

    Cos sie musialo stac ... jesli nie szkoda, to moze jakias zmiana
    kategorii.

    300zl to IMO bardzo malo jak na OC, gdzies chyba na zadupiu
    rejestrowales - moze sie okazalo, ze szkodowe bardzo.
    Ale i tak cos za duza podwyzka - moze zadzwon i zapytaj o co chodzi ?

    J.