  • Data: 2012-07-18 08:14:31
    Temat: Re: Podwy?ka mandatów drogowych.
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-17 11:25, Xiant pisze:
    > Najwieszym zagrozeniem sa idioci

    tu się zgodzę

    i to czesto wlasnie Ci "duzo" jezdzacy

    tu chyba reguły nie ma, ale znam i takich co po kilku stłuczkach
    wywołanych ich głupotą niczego się nie nauczyli

    > Przyklady ? prosze:
    > - okolice Bukowiny Tatrzanskiej - czarna RAV4 z naklejka tur de polojn,
    > pod gore, na podwojnej ciaglej, na zakrecie, wyprzedza kolumne aut,
    > zjazd na swoj pas moze z 3 metry przed autem jadacym z naprzeciwka

    ten przykład akurat dobrze pokazuje, że nie ważne jak przepisowo
    będziesz jechał (mowa o tym z naprzeciwka)- jak będziesz miał pecha to i
    tak nie przeżyjesz...

    > - debil dojezdajacy do tylnego zdezaka "na styk" przy 120 km/h bo sie
    > osmielisz chwile dluzej jechac lewym pasem bo prawy to same dziury

    no, tacy to mnie denerwują (jadący lewym pasem)

    > - zmiana pasow bez kierunkowskazow (tego nie zlicze)

    może po prostu zajeżdżają ci drogę? :) w większoci jednak ludzie używają
    kierunkowskazów

    > - gadanie przez komorke w czasie jazdy (tego tez nie zlicze)

    ja tam nawet nie liczę

    > - jazda bez swiatel (jw)

    od momentu wprowadzenia nakazu jazdy na światłach to faktycznie jest
    dość niebezpieczne

    > - jazda na dlugich po ciemku i w deszczu (ze 3 delikwentow)

    sporadyczne

    > - debil na motorze (opisywalem chwile wczesniej w innym watku)

    nie czytałem

    > - wyprzedzanie z prawej strony "na klakson" bo przez wioske z dziurawa
    > droga osmielasz sie jechac 50 ...

    znaczy co - wioska, dwa pasy, ty wleczesz się lewym i masz pretensje że
    ktoś się wkurwia że nie może cię wyprzedzić?

    > Najwiekszy
    > moim zdaniem to glupota, brawura i chamstwo na drodze.

    w osobówkach to bym obstawił 1)głupota 2) gówniane drogi* 3)brawura, w
    tirach na 1 miejscu postawiłbym przemęczenie

    *-nie wiem jak teraz, ale z rok temu np. obwodnica Kluczborka (opolskie)
    - droga z wyglądu niby ładna, teren niezabudowany, jakiś tam zakręt, a
    co rusz jakieś auto w rowie (zwykle maluch). Tyle że jak przejedziesz to
    i lepszym autem pobujało przy 90km/h, nie dziwne że maluch przy tej
    prędkości już sobie nie radzi...

    Lukasz