  • Data: 2010-01-19 13:45:28
    Temat: Re: Podwójne uderzenie
    Od: "Lewis" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4b55a699$1@news.home.net.pl...
    > Ktoś Ci każe w ASO kupować albo może jest to gdzieś umocowane ustawowo?

    Ponieważ ASO to dla mnie jedyne rzetelne źródło oryginalnych części, nie
    chcę słyszeć o żadnym zamienniku w moim aucie, gdyż mam fobie na punkcie
    bezpieczeństwa i boję sie, że jak założe jakąkolwiek inną część,
    niepochodzącą z autoryzowanego serwisu, mogę zginąć w wypadku.
    Takie wytłumaczenie wystarczy?
    Mam do tego święte prawo.
    Oczywiście przykład wyssany z palca ale o swoje należy walczyć!

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)