    From: "JoteR" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Podwójne Doładowanie w Heyah - na co???
    Date: Wed, 8 Sep 2010 22:23:51 +0200

    "Jingiel" napisał:

> [...]

    "Dodanie Bonusu do konta Klienta przez Operatora...". Zatem nie na jakieś
    dodatkowe konto "promocyjne", czyli po mojemu zwiększy się po prostu kwota
    na koncie. Tyle, że najpierw trzeba upłynnić "na olaboga" ćwierć stówy z
    tego konta. Nieszczęśnikom figurującym w książce adresowej heyahowego
    Harpagona proponuję rozejrzeć się za funkcją "blacklisty".

    > Zalezy co rozumiesz przez słowo wszystko. Na rozmowy,

    Do wszystkich bez gwiazdek?

    > smsy,

    Premium też?

    > internet po prostu.

    Czyli na wszystko to, na co można przeznaczyć środki z "normalnie"
    doładowanego konta. IMHO, oczywiście.

    JoteR