  • 11. Data: 2011-12-30 20:28:16
    Temat: Re: Podstawka pod małą lutownicę
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2011-12-30 20:42, RoMan Mandziejewicz
    pisze:

    > To, że jesteś za młody, zeby zrozumieć dowcip, nie upoważnia cię do
    > obrażania innych.
    >
    > Tekst "w każdym domu znajdzie się niepotrzebna szpulka od nici" jest
    > kultową odzywką Adama Słodowego, znanż każdemu, kto oglądał wczesne
    > odcinki programu "Zrób to sam". Tekst stawał się tym bardziej
    > śmieszny, im mniej nici było dostepnych na drewnianych szpulkach i im
    > trudniej było o "niepotrzebną szpulkę".

    No dzięki za wyjaśnienie dlaczego tekst JS
    jest zabawny. Normalnie oplułem się ze śmiechu
    jak to przeczytałem i zrozumiałem.
    Myślę, że powinieneś załączać takie
    wyjaśnienia częściej.

    JK

  • 12. Data: 2011-12-30 22:14:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello JK,

    [...]

    > No dzięki za wyjaśnienie dlaczego tekst JS
    > jest zabawny. Normalnie oplułem się ze śmiechu
    > jak to przeczytałem i zrozumiałem.
    > Myślę, że powinieneś załączać takie
    > wyjaśnienia częściej.

    Wiesz co? Gówniarz jesteś. Jesli ci się zdawało, że gówniarskim
    sarkazmem przykryjesz chamstwo, to ci się to nie udało.

    *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2011-12-31 11:29:53
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Gówniarstwo ma poważne problemy emocjonalne.
    I techniczne ma się rozumieć.
    Ważne jest także czy spirala do lutownicy będzie lewo- czy prawoskrętna, ale
    to już kwalifikuje się na oddzielny wątek.
    Głęboko techniczny jak najbardziej.

  • 14. Data: 2011-12-31 16:21:34
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2011-12-30 23:14, RoMan Mandziejewicz
    pisze:
> [...]
    >
    > Wiesz co? Gówniarz jesteś. Jesli ci się zdawało, że gówniarskim
    > sarkazmem przykryjesz chamstwo, to ci się to nie udało.

    Wiesz co RoMan, mistrzem chamskich odzywek to
    jesteś ty. Tak jest prawda, nikt ci w tym nie
    dorówna.

    A ten twój PLONK to jak "szpulka od nici"
    Słodowego.

    JK

  • 15. Data: 2012-01-04 21:52:02
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "JDX" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > czy ktoś z szanownych wie gdzie można kupić coś w tym stylu:
    > http://www.ersa.com/art-0a05-358-1894.html? Pasuje mi zarówno oryginalna
    > Ersa jak i jakiś chiński szmelc. O dziwo, na Allegro jakoś nic nic
    > znalazłem.

    Klocek drewniany i metr drutu
    No i wzorzec spirali o odpowiednich parametrach.

    Feromon