  • 11. Data: 2020-09-02 11:34:17
    Temat: Re: Podroze w czasie jednak mozliwe ;)
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    mowisz i masz :-)

    https://www.autoscout24.de/angebote/volkswagen-passa
    t-variant-1-6-tdi-bluemotion-polizei-police-diesel-s
    ilber-9f194fa3-13e1-f970-e053-e350040acfe4?ipc=opt_l
    istings&ipl=list_page_link

  • 12. Data: 2020-09-02 11:39:42
    Od: K <n...@e...com>

    On 02/09/2020 10:34, Przemek Jedrzejczak wrote:
> [...]
    t-variant-1-6-tdi-bluemotion-polizei-police-diesel-s
    ilber-9f194fa3-13e1-f970-e053-e350040acfe4?ipc=opt_l

    Igla panie. Az sie prosi zeby mu przebieg skrecic na 10tys.

  • 13. Data: 2020-09-02 17:29:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.09.2020 o 15:38, K pisze:

    > Sadze, ze pierwszy i trzeci moga im przybic w sadzie.

    Raczeni nie, bo nie używali obowiązującego umundurowania, ani nie
    "prowadzili czynności".

    > Na drugi pewnie
    > szukaja swiadkow. Ostatecznie pewnie rozejdzie sie po kosciach albo
    > dostana prace spoleczne.

    Ostatecznie okazało się, że zatrzymali rekonstruktorów, znanych zresztą
    w środowisku policyjnym (w sensie pozytywnym) z licznych rekonstrukcji i
    imprez, nierzadko firmowanych przez "firmę". Czyli kulsony dały dudy.

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2020-09-02 17:59:43
    Od: K <n...@e...com>

    On 02/09/2020 16:29, Shrek wrote:

> [...]
    > w środowisku policyjnym (w sensie pozytywnym) z licznych rekonstrukcji i
    > imprez, nierzadko firmowanych przez "firmę". Czyli kulsony dały dudy.

    Nie ma to jak rozkrecic afere tylko po to aby sie pozniej okazalo, ze to
    lipa. Widac, ze jest presja na wyniki.

  • 15. Data: 2020-09-02 18:11:55
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-09-2020 o 17:59, K pisze:

    > Nie ma to jak rozkrecic afere tylko po to aby sie pozniej okazalo, ze to
    > lipa.

    Czyli prawidłowo od razu wczoraj wyczułem, jakość "sukcesu", który jest
    w stanie odnieść polska policja.
    A Ty dalej w nich wierz i to co robią bierz za wykładnik czegokolwiek....

  • 16. Data: 2020-09-03 09:25:36
    Od: K <n...@e...com>

    On 02/09/2020 17:11, Cavallino wrote:

    > Czyli prawidłowo od razu wczoraj wyczułem, jakość "sukcesu", który jest
    > w stanie odnieść polska policja.
    > A Ty dalej w nich wierz i to co robią bierz za wykładnik czegokolwiek....

    A kto powiedzial, ze ja w nich wierze? Post zamiescilem w kontekscie
    rangi ewentualnego przestepstwa.

  • 17. Data: 2020-09-03 10:30:49
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-09-2020 o 09:25, K pisze:

    > A kto powiedzial, ze ja w nich wierze? Post zamiescilem w kontekscie
    > rangi ewentualnego przestepstwa.

    W sensie, że uznałeś iż ranga duża i nic Ci nie śmierdziało na wejściu? ;-)

  • 18. Data: 2020-09-03 12:57:32
    Od: K <n...@e...com>

    On 03/09/2020 09:30, Cavallino wrote:

    > W sensie, że uznałeś iż ranga duża i nic Ci nie śmierdziało na wejściu? ;-)

    Bardziej mnie bawilo, ze ktos sie przebral za retro policjantow.

  • 19. Data: 2020-09-04 07:41:45
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    wg niemieckich przepisow powinni usunac ten napis Policja i kulsony moga im skoczyc
    :-)

    tu kreatywny malarz Gusowski :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=lwXgk5WEa_A

    na widok malarza a raczej jego auta ludzie sie osrywaja, rzucaja telefony trzymane w
    reku czy szarpia za pasy usilujac sie szybko zapiac :-)

  • 20. Data: 2020-09-05 12:06:08
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-09-04 o 07:41, Przemek Jedrzejczak pisze:
> [...]
    >
    > na widok malarza a raczej jego auta ludzie sie osrywaja, rzucaja telefony trzymane
    w reku czy szarpia za pasy usilujac sie szybko zapiac :-)

    Swego czasu, jak w Polsce zaczęto malować auta policyjne na jasno z
    niebieskim pasem, to myślałem sobie zanabyć jakieś szybkie mocne autko,
    wymalować prawie identycznie, ale z napisem POLICE a obok malutkimi mało
    widocznymi literami MOJE MIASTO i USŁUGI FOTOGRAFICZNE, bo niebieski pas
    przypomina błonę 35mm.

    Ale, że nie jestem z Polic, to pomysł trochę umarł.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam