  • 21. Data: 2010-03-08 21:20:04
    Temat: Re: Podpisywanie umow z LIR na rezerwacje zasobów - stan obecny
    Od: Paweł Rohde <p...@n...rohde.pl>

    Grzegorz Janoszka pisze:

    > Zasoby PI można przenieść z jednego do drugiego LIRa. Oczywiście ten
    > drugi będzie wtedy płacił 50e rocznie.
    >
    > Każdy LIR na swoim lirportalu widzi listę zasobów i może tam zuploadować
    > umowę albo zaznaczyć "nie moje".

    czyli mam się zgłosić do gts by zaznaczył "nie moje" a potem do mojego
    lira by "uploadował" że jego?

    --
    pozdrawiam
    Paweł Rohde

  • 22. Data: 2010-03-08 21:36:17
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    On 8-3-2010 22:20, Paweł Rohde wrote:
    > czyli mam się zgłosić do gts by zaznaczył "nie moje" a potem do mojego
    > lira by "uploadował" że jego?

    Jak GTS zaznaczy "nie moje", to RIPE zacznie szukać właściciela. Myślę,
    że jest prostsza metoda. Zapytaj nowego LIRa, ja akurat z adresami nie
    robię.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 23. Data: 2010-03-08 21:50:17
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Paweł Rohde <p...@n...rohde.pl> wrote:

    > czyli mam się zgłosić do gts by zaznaczył "nie moje" a potem do mojego
    > lira by "uploadował" że jego?

    Możesz spróbować napisać do ripe (hostmaster(at)ripe.net) przecież AS i PI
    przydzielone zostały tobie, a nie LIRowi. Byc może będa chcieli jakieś
    dokumenty potwierdzające własność, ale nie powinno być problemów z
    przepisaniem oraz komunikacją z RIPE - w przeciwieństwie do niektórych
    LIRów, którzy sami czasem nie wiedzą co mają...

    --
    ŁT

  • 24. Data: 2010-03-09 10:38:59
    Od: jaro <j...@v...wp.pl>

    On 8 Mar, 22:20, Paweł Rohde <p...@n...rohde.pl> wrote:

    > czyli mam się zgłosić do gts by zaznaczył "nie moje" a potem do mojego
    > lira by "uploadował" że jego?

    Witam,

    Napisz do dowolnego LIR'a aby przejął Twoje zasoby.
    LIR występuje do RIPE i następnie (ripe) transferuje Twoje zasoby do
    wskazanego LIR'a. Oczywiście trzeba przedstawić zawarta umowę pomiędzy
    Tobą a nowym LIR'em. Z dotychczasowym lirem nie musisz się nawet
    kontaktować.
    Jest kilku lirów którzy nie robią problemów i przejmują zasoby.

    pzdr
    JAro

  • 25. Data: 2010-03-09 17:00:12
    Od: "Adam B" <n...@n...com>

    a których LIR-ów mógłbyś polecić?

    Adam

    .googlegroups.com...

  • 26. Data: 2010-03-10 09:05:41
    Od: jaro <j...@v...wp.pl>

    On 9 Mar, 18:00, "Adam B" <n...@n...com> wrote:
    > a których LIR-ów mógłbyś polecić?
    >
    > Adam

    To może spróbujmy zebrać informacje, jeśli ktoś z Was posiada
    informacje o innych lirach proszę o podzielenie się z rasztą ;)

    Z informacji które pojawiły się w tej dyskusji mamy:

    -EXATEL sponsoruje PI w ramach umowy łącza. (czy ktoś wie co z
    klientami którzy nie maja łącza?)
    -GTS chce 50 zł miesiecznie za klasę IP (czyli wychodzi 600PLN rocznie
    za jeden zasób).
    -TPSA ok 300 PLN rocznie za zasób
    -NETIA ....mimo najszczerszej chęci nie udało i się uzyskać informacji.
    (przełączano mnie 6 razy aby na końcu się rozłączyć , ale w trakcie
    jednaj z rozmów padło stwierdzenie "chyba wiem o co chodzi ale nie
    realizujemy takich zamówień.. przełączę Pana do odpowiednich osób )
    -

    Jeśli ktoś posiada informacje o innych LIR'ach to proszę o
    uzupełnienie listy, myślę że taki informacje ułatwią innym życie ;)

    pozdrawiam
    JAro

  • 27. Data: 2010-03-10 09:39:46
    Od: "Andrzej J." <a...@l...pl>

    Dnia 10.03.2010 jaro <j...@v...wp.pl> napisał/a:
> [...]

    > Z informacji które pojawiły się w tej dyskusji mamy:
    >
    > -GTS chce 50 zł miesiecznie za klasę IP (czyli wychodzi 600PLN rocznie

    Ja mam informację o kwocie 40 zł netto miesięcznie niezależnie od ilości
    zasobów oraz każdorazowo za pozyskanie kolejnej puli(pul) 800 zł netto.

    Andrzej Jagieło.

  • 28. Data: 2010-03-10 12:46:26
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Andrzej J. pisze:

    > Ja mam informację o kwocie 40 zł netto miesięcznie niezależnie od ilości
    > zasobów oraz każdorazowo za pozyskanie kolejnej puli(pul) 800 zł netto.

    dokładnie 50 zł za zasób nie za klasę /24
    czyli jak ja mam /22 to 50 zł

    za uzyskanie chyba 600 a nie 800 ale mam więc nie zwróciłem uwagi na
    cenę, która mnie nie dotyczy.

    WB

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 29. Data: 2010-03-10 21:46:50
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    jaro wrote:

> [...]
    >
    > Jeśli ktoś posiada informacje o innych LIR'ach to proszę o
    > uzupełnienie listy, myślę że taki informacje ułatwią innym życie ;)

    my:
    - 420pln netto rocznie za niezależny zasób
    - 210pln jednorazowo za pozyskanie niezależnego zasobu od RIPE
    info na priv.

    Marcin

  • 30. Data: 2010-03-15 10:04:37
    Od: Sebastian Branski <s...@g...com>

    On Mar 10, 10:05 am, jaro <j...@v...wp.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Jeśli ktoś posiada informacje o innych LIR'ach to proszę o
    > uzupełnienie listy, myślę że taki informacje ułatwią innym życie ;)

    Netia wzorem Exatela nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za
    adresację PI
    Pozdr.
    Seba