  • Data: 2013-04-21 19:31:23
    Temat: Re: Podpis cyfrowy większej ilości podmiotów
    Od: Edek <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 21 Apr 2013 15:58:27 +0000 po głębokim namyśle Edek rzekł:

    > link_delta = C * abs(e) * sign(source_firing - 0.5) * sign(target_firing
    > - 0.5), gdzie firing jest 0. lub 1. a C < 0. Czyli odwrotność

    Oczywiście walnąłem się w opisie... miało być tak, że dla dowolnego
    layera w przypadku błędu na outpucie te które wypaliły mają mniej
    wypalać, a te które nie wypaliły mogą być potem bardziej wzbudzane.
    To swoją drogą dobrze reguluje ilość aktywnych neuronów.

    --
    Edek