  • Data: 2013-04-18 01:07:17
    Temat: Re: Podpis cyfrowy większej ilości podmiotów
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, April 17, 2013 11:23:27 PM UTC+2, Edek wrote:
    > Sieczka Straszna jak dla mnie, ale może komuś będzie się chciało
    > zajrzeć.
    Pomału, najpierw w cyplusplus :)

    Poprawiłem błędy, pierwszy test ponad 61s w rozdzielczości 600/400px.

    https://thumbs.rapidshare.com/thumbs/1024/323/A8A245
    40E0BC73A595C2BE328B57E.jpg

    Co oznaczają parametry chyba opisywać nie muszę.

    Implementacja na razie toporna, zupełnie żadnych ulepszeń:
    http://pastebin.com/bsQRUkzV

    Pozdrawiam

    P.S.
    Sprawdzi ktos czy u niego wyglada to tak samo dla tych samych parametrów?

    P.S.2.
    Nie, SetPixel aż dużo nie spowalnia :)