  • 1. Data: 2011-07-11 17:09:52
    Temat: Podobno zbyt wolno nie szkodzi...
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    Takie tu padały opinie, że powolna jazda jest kul, nie jest
    niebezpieczna ani w ogóle nic.

    Aż tu nagle:

    "...- Na ulicy Batalionów Chłopskich w Dzierżoniowie obowiązuje
    ograniczenie do 40 km/h, a kobieta, która siedziała za kierownicą
    zielonego opla jechała tylko 25 km/h. Prowadziła dziwnie ostrożnie, tak
    że wyglądało to podejrzanie i stwarzała zagrożenie dla ruchu...."

    Wprawdzie tego nie powiedział ani policjant, ani prokurator, ale
    policja jednak się przejęła "powolną i zbyt ostrożną, stwarzająca
    zagrożenie, jazdą".
    :-)

    <http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,9925
    214,Pijany_przyjechal_po_zone_na_policje__bo_zatrzym
    ano.html>

    Czyli

    jednak da się...
    ;>

    --
    Bydlę

  • 2. Data: 2011-07-11 22:47:16
    Temat: Re: Podobno zbyt wolno nie szkodzi...
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-07-11 17:09, Bydlę pisze:

    "Kobieta wydawała się być w bardzo dobrym stanie..." - jakiś
    niedorobiony dziennikarz albo do tej pory pracował na "otomoto":))
    Mógł napisać jaki przebieg miała i czy była klepana.

  • 3. Data: 2011-07-12 01:21:55
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > "Kobieta wydawała się być w bardzo dobrym stanie..." -

    Jeszcze zabawniejsze jest to:
    "sędzia może również nałożyć na nich zakaz prowadzenia pojazdów aż do 10
    lat. - Nie będą mogli jeździć nawet na rowerze - tłumaczy rzeczniczka."
    Rzeczniczka ma dobrego partnera intelektualnego w dziennikarzu.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa