  • 1. Data: 2011-05-05 06:41:32
    Temat: Podnośnik motocyklowy, który wybrać?
    Od: "R2" <k...@w...pl>

    Witam, potrzebuje podnośnik motocyklowy, na oku mam 2 z wielu, głównie
    dlatego, że mogę odebrać osobiście.
    Nie mam jednak doświadczeń w tym temacie, dlatego prosiłbym ludzi ,którzy
    używają takich podnośników o poradę, który wybralibyście z tych dwóch?

    Nr 1
    http://allegro.pl/podnosnik-stojak-motocyklowy-uniwe
    rsalny-super-i1576292570.html
    Nr 2
    http://allegro.pl/podnosnik-stojak-motocyklowy-przod
    -tyl-hit-24h-i1563199745.html

    Pozdrawiam
    Artur
    Hornet 600 '02

  • 2. Data: 2011-05-05 07:29:03
    Temat: Re: Podnośnik motocyklowy, który wybrać?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 5 May 2011 08:41:32 +0200) ktos podajacy sie za R2
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > Nie mam jednak doświadczeń w tym temacie, dlatego prosiłbym ludzi ,którzy
    > używają takich podnośników o poradę, który wybralibyście z tych dwóch?

    Wez ten czerwony, jest mniejsza szansa ze bedzie sie cos luzowac w czasie
    uzywania. Ja mam wlasnie taki z profili z mozliwoscia regulacji szerokosci
    i byly to wyrzucone pieniedze, bo po kilkunastu uzyciach sie totalnie
    pokrzywil i poluzowal.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 3. Data: 2011-05-05 09:18:59
    Od: Sailor <s...@o...pl>

    Wydaje mi sie, ze #1 moze miec problemy z prawidlowym uchwyceniem
    tylnego wahacza. Ma tylko jakies niewielkie lapki, ktore sie moga
    zeslizgiwac.

    Ja od roku uzywam taki i moge szczerze polecic. Nic sie nie luzuje,
    pewny chwyt, kupilem zdaje sie za ok 70 zl.

    http://skocz.pl/dcrmu

    /pw

  • 4. Data: 2011-05-05 09:23:35
    Od: duddits <d...@N...pl>

    On 05.05.2011 11:18, Sailor wrote:
    > Ja od roku uzywam taki i moge szczerze polecic. Nic sie nie luzuje,
    > pewny chwyt, kupilem zdaje sie za ok 70 zl.
    >
    > http://skocz.pl/dcrmu

    Mam identyczny, mimo niezbyt solidnego wyglądu na zdjęciu - daje radę.
    Nie mam powodów do narzekań.

    --
    duddits

  • 5. Data: 2011-05-05 10:29:39
    Od: amos <g...@g...com>

    On 5 Maj, 11:23, duddits <d...@N...pl> wrote:
    > Mam identyczny, mimo niezbyt solidnego wyglądu na zdjęciu - daje radę.
    > Nie mam powodów do narzekań.

    Tez mam skrecany i specjalnie nie narzekam, choc tak naprawde wolalbym
    giety z jednej rurki.

    Plusem jest z pewnoscia to, ze mozna go rozlozyc np do transportu.
    Jednak czuc, ze nie jest to jednolita konstrukcja.
    Cos z cos.

    --
    zdrowka
    amos