  • Data: 2012-02-11 17:51:42
    Temat: Re: Podłączenie dysku SATA ?
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-02-11 17:41, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Rafal Lukawski" jh51sq$ghu$...@u...news.interia.pl

    > Może i wygodniejsze, jednak dyski z SATA są, z USB3 trzeba dopiero
    > kupić. Czy ja wiem, czy to wygoda? I na dodatek po USB3 jest wolniej.

    Jezeli masz USB3 (a tak wiekszosc powie za 2-3 lata), to to jest
    wygodniejsze dla dyskow *zewnetrznych*. Wewnetrzne tez podlaczysz przez
    obudowe za pare zl, co najwazniejsze, skoncza sie niekonczace sie
    dyskusje o tym, ze dysk na USB2.0 nie zawsze startuje..

    Gniazdo i wtyczka od strony urzadzenia sa zbyt delikatnie, takze w
    kontekscie grubosci kabla (sztywny) po kilku miesiacach uzytkowania
    pojawiaja sie problemy z polaczeniem. wystarczy poruszyc urzadzenie i
    'wypadnie' z systemu.