  • 31. Data: 2012-06-25 01:55:17
    Temat: Re: Linki do konfiguratorów z przykładowymi zestawami?
    Od: neo <d...@y...pl>

    On 25 Cze, 01:37, Przemysław Ryk <p...@g...com> wrote:

    > (ciach...)
    >
    > Wpadłeś już sierotko na pomysł, żeby dobrze sprecyzować, do czego Ci ten
    > sprzęt jest potrzebny?

    Skąd mam wiedzieć? Idę dopiero na studia (pewnie filozofia, ale stary
    chce żeby prawo, tylko jestem za cienki - może bym i skończył, ale
    aplikacji nie zrobię na pewno)

    Tak tak, już to zrozumiałem :D

    Dziękuję za cierpliwość.

  • 32. Data: 2012-06-25 11:39:48
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2012-06-25 01:53, neo pisze:

    > No proszę, a ja myślałem, ze Prawdziwi Fachowcy nie mają czasu, żeby
    > napisać dwie linijki, które niczemu nie służą ;D

    Służą uświadomieniu ci, że już tylko WiesłaW nie uważa cie za trola.
    Odpisując potwierdzisz diagnozę.

    JD

  • 33. Data: 2012-06-25 12:17:58
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 24 Jun 2012 16:55:17 -0700 (PDT), neo napisał(a):

    > Skąd mam wiedzieć?

    Po takim dictum, to ręce opadają i podnieść się nie bardzo chcą.

    > Idę dopiero na studia (pewnie filozofia, ale stary chce żeby prawo, tylko
    > jestem za cienki - może bym i skończył, ale aplikacji nie zrobię na
    > pewno)

    Ja nie pytam, czy i gdzie idziesz na studia. Ja pytam, do jakich zastosowań
    masz zamiar wykorzystywać ów komputer. Wobec czego - IMVHO - wróć z
    pytaniami, jak już się tego dowiesz.

    (ciach...)

    [ Paranoicy są tacy sami, jak wszyscy. Mają tylko bardziej wiarygodne ]
    [ informacje. (Sylvie Gerard, "Tropical Heat") ]

  • 34. Data: 2012-06-25 20:49:18
    Od: neo <d...@y...pl>

    On 25 Cze, 11:39, JD <j...@g...com> wrote:

    > Służą uświadomieniu ci, że już tylko WiesłaW nie uważa cie za trola.
    > Odpisując potwierdzisz diagnozę.

    Następne dwie linijki, które niczemu nie służą. Ale trolem jestem ja.

    Trolom się nie odpisuje, tak? Ale trole ciągle coś piszą i nie wiadomo
    po co?

    Pasujesz kolego jak ulał.

    Jeszcze jakiś trol coś dopisze?

  • 35. Data: 2012-06-25 20:56:30
    Temat: Podkręcenie peceta
    Od: neo <d...@y...pl>

    Wiem, że w Waszych oczach jestem trollem, bo zadaję pytania na temat
    peceta na grupie pecet, ale i tak mam jeszcze jedno pytanie.

    Czy jak już kupię mój zestaw, warto rozmawiać ze sprzedawcą, który
    będzie go składał, żeby od razu podkręcił to można? Zegar, pamięć,
    SSD?

    Czy to się robi w domu.

    Jak komuś nie pasuje, proszę nie czytać i nie odpowiadać.

    Dwulinijkowe komentarze w stylu "ty trolu" traktuję jak trolling, bo
    to jest trolling.

    Dziękuję i pozdrawiam,

    neo

    P.S. Jak to było w tym kawale? Ty to nawet wodę potrafisz przypalić?

    Z Polaków śmieją się na całym świecie, bo jesteśmy narodem zacofanym
    postfeudalnym. Nie istnieje szacunek i współpraca, bezinteresowna
    pomoc.

    Każdy kto wchodzi na Twoje pole jest Twoim wrogiem, trollem.

    Przestrzeń publiczna nie istnieje, dlatego potem tacy ludzie nie
    potrafią sie zachować w przestrzeni publicznej Usenetu i uszanować, że
    ktoś po prostu się nie orientuje i szuka drogi. Zaraz wbijają w niego
    widły. Kłania się Kargul i Pawlak, Pyzdra i Kwiczoł i ich kłótnie o
    miedzę.

    Ja się nie orientuję i dlatego pytam.

    Po to jest Usenet. Sam rozmawiam z różnymi ludżmi i jeżeli widzę, że
    ktoś jest w błędzie to delikatnie mu tłumaczę jak z niego wyjść i mu
    nie ubliżam, bo tak robią tylko cieniasy.

  • 36. Data: 2012-06-25 21:14:54
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Mam trochę czasu, to sobie skrobnę 2 linijki. Choć nie mam go tyle co Ty,
    żeby pisać chyba kilkaset linijek, które niczemu nie służą.

    PS. Nie uważam Cię za trolla.

    --
    GLaF

  • 37. Data: 2012-06-25 21:49:23
    Temat: Re: Podkręcenie peceta
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Mon, 25 Jun 2012 11:56:30 -0700 (PDT), neo napisał(a):

    > Wiem, że w Waszych oczach jestem trollem, bo zadaję pytania na temat
    > peceta na grupie pecet, ale i tak mam jeszcze jedno pytanie.

    Twój post ma prawie 40 linijek, pytanie zajmuje 3 linijki. Cała reszta to
    bredzenie o trollingu. Jeśli chcesz zadać pytanie na grupie, TO JE PO
    PROSTU ZADAJ. Całe Twoje pieprzenie na temat przydatności tej grupy i
    trollingu jest całkowicie zbędne i typowe właśnie dla trolli.
    Tak samo zbędne są Twoje wynurzenia o Twoich przemyśleniach nie na temat,
    zainteresowaniach i relacjach z ojcem. Do pisania takich rzeczy są blogi, a
    nie ta grupa.

    Widzę, że masz czas, to polecam poczytać " Jak mądrze zadawać pytania"
    http://rtfm.killfile.pl/

    Nie piszę tego na złość, ani żeby wywołać dyskusję, ale żeby Ci pomóc.
    Pomóc zadawać pytania w usenecie tak, żeby nie wyjść na trolla.
    Szkoda by było, żebyś się zniechęcił do takiego fajnego kanału komunikacji
    jakim jest usenet tylko dlatego, że nie umiesz mądrze zadawać pytań. A to
    naprawdę nie jest trudne. Na początek wystarczy przeczytać swoje pytanie i
    skasować każdą linijkę, która nie jest niezbędna lub nie jest standardową
    formą grzecznościową.

    Życzę powodzenia i nie lądowania w KaeFach.
    --
    GLaF

  • 38. Data: 2012-06-25 22:33:00
    Od: neo <d...@y...pl>

    On 25 Cze, 21:14, GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl> wrote:

    > Mam trochę czasu, to sobie skrobnę 2 linijki. Choć nie mam go tyle co Ty,
    > żeby pisać chyba kilkaset linijek, które niczemu nie służą.
    >
    > PS. Nie uważam Cię za trolla.

    Dziękuję ślicznie :D

    Mi to zupełnie nie przeszkadza, że ktoś na mnie skrobnie, że jestem
    trollem.

    To znaczy tylko, ze nie rozumie Usenetu.

    Usenet jest dla WSZYSTKICH, czyli dla troli też. Trola można zawsze
    wrzucić do KFa bo pisze byle co, tak? A jak ktoś się nudzi to czyta
    byle co (zamiast wrzucić do KFa) i potem pisze byle co.

    Moje pytania brzmią dyletancko, bo jestem dyletantem.

    Dla niektórych to jest okazja, żeby sie dowartosciować i komuś
    ubliżyć.

    Dla mnie to jest okazja, zeby nie przekopywać się przez net, w którym
    połowa to są dane nieaktualnie, ćwierć to komunikaty, ze ktoś niby
    jest trolem itd.

    Lecz ludzi dobrej woli jest wiecej :D

    http://www.youtube.com/watch?v=gzACDJCfQvs

    Jestem spokojny :D

    Jeszcze raz dziękuję śliczne :D

    P.S. Zawsze znajdą sie tacy, którzy przyjdą na plac zabaw dla
    wszystkich i będą mówić, że to ich pole i miedza też ich. Nie ma że
    miedza wspólna, tylko zawsze jakiś ktos mówi, że jego ;D

    Taka historia, taki naród, taki życie :D

    PO MOJEMU MOCIUMPANIE: MIEDZA WSPÓLNA!!!!!! :D

  • 39. Data: 2012-06-25 22:35:42
    Od: neo <d...@y...pl>

    On 25 Cze, 21:49, GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl> wrote:

> [...]
    > formą grzecznościową.
    >
    > Życzę powodzenia i nie lądowania w KaeFach.

    Super, dziękuję. Przyjmuję do wiadomości. Przeczytam :D

    --

    Czy z tym podkręceniem zestawu, można prosić o jakąś radę?

    Podkręcać? Co? Czy rośnie ryzyko przegrzania / uszkodzenia sprzętu?

    Dziękuję i pozdrawiam,

    Piotrek

  • 40. Data: 2012-06-26 09:25:16
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    neo nabazgrał(a):

> [...]
    > Czy jak już kupię mój zestaw, warto rozmawiać ze sprzedawcą, który
    > będzie go składał, żeby od razu podkręcił to można? Zegar, pamięć,

    Overclocking to experymenty a jak nie wiesz co i jak to lepiej sobie daruj,
    PC może chodzić na testach u sprzedwcy 24h na dobę z podkręconymi
    parametrami ale jak weżmiesz do domu to może się okazać ze nagle coś zaczyna
    się wieszać, resetować itd .. okazuje się że sprzęt jest za bardzo
    podkręcony i co zrobisz ?? znasz się na tym żeby pozmieniać parametry ?
    znasz się na zależnściach ramu do cpu, taktowania rdzenia do magistrali,
    wydajnoiści grafiki i czy parametry rdzenia i ramu na samej tylko grafice są
    prawidłowe, czy napięcia na pamięciach, płycie, grafice, procesorze są
    właściwe ?? jak nie znasz się to daruj sobie :)