-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Podgrzewacz płynu chłodzącego
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ouh5jn$suc$1@node1.news.atman.pl> <ouis2s$ji1$1$opajak@news.chmurka.net>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Thu, 16 Nov 2017 07:21:20 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <ouis2s$ji1$1$opajak@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 18
Message-ID: <5a0d2e5f$0$5157$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 94.254.255.44
X-Trace: 1510813280 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5157 94.254.255.44:49011
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2618982
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-11-16 o 03:10, Pawel "O'Pajak" pisze:
> Powitanko,
>
>> Czy ktoś z Kolegów ma doświadczenia z takimi wynalazkami?
>
> Najpierw zamontowałem grzałkę DEFA w bloku silnika. 600W. To
> wystarczało, żeby przy dowolnie niskiej temp. nie załączały się świece
> żarowe po ok. 20min grzania. Niestety im większa różnica temp. tym
> większe straty, więc grzanie dłużej przy mrozach nie podnosiło już temp.
> silnika. Potem dołożyłem właśnie taką grzałkę z pompką na małym obiegu,
> ona ma AFAIR 1,2kW i dopiero teraz mogę powiedzieć, że nawiew ciepłego
> powietrza mam od razu po uruchomieniu. Tylko u mnie jest co grzać - 2,5
> TDI.
Macie jakieś uszkodzone układy.
Ja w dwulitrowym dieslu mam ciepłe z nawiewu po 1 minucie.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.11.17 08:43 Myjk
- 16.11.17 08:44 Jacek
- 16.11.17 08:54 Myjk
- 16.11.17 09:30 Kamil 'Model
- 16.11.17 09:47 Bolko
- 16.11.17 10:19 Myjk
- 16.11.17 17:25 cef
- 16.11.17 17:28 cef
- 16.11.17 19:00 Budzik
- 16.11.17 19:51 sirapacz
- 16.11.17 22:27 Adam
- 16.11.17 22:29 Adam
- 16.11.17 22:41 cef
- 16.11.17 22:44 cef
- 16.11.17 23:14 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe