  • 81. Data: 2018-12-20 07:25:52
    Temat: Re: Podatek od EV-paliwa
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-19 01:32, Tomasz Pyra wrote:
    ..

    > Z elektrykami odwrotnie jak ze spalinowymi.
    >
    > O ile spalinowym w mieście trzeba było jeździć płynnie i spokojnie żeby
    > mieć niskie zużycie paliwa, to elektrykiem można dowolnie szarpać, bo co
    > zużyje na bezsensowne przyspieszanie, to odzyska hamując.

    Przecież to ma udział na poziomie cut-off'a, czyli pomijalny

  • 82. Data: 2018-12-20 08:47:28
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, December 19, 2018 at 8:23:20 PM UTC+1, LordBluzg(R) wrote:

    > Czym wyśle? Gołybmiem pocztowym? Zaraz po zakupie bym wyjebał te Geesemy
    > wpizdu.

    Panstwo tworzy prawo i je egzekwuje. Bedzie potrzeba, to sie wprowadzi obowiazek. BTW
    juz karta SIM musi byc montowana w nowych samochodach (automatyczne powiadamianie o
    wypdku).

    "Urządzenia eCall są obowiązkowo montowane we wszystkich nowych pojazdach osobowych
    oraz dostawczych do 3,5 tony, które uzyskały homologację po 31 marca 2018 roku."

    > Kombinacje to mogą robić w opodatkowaniu na drogach, bo drogi nie są
    > moje. Mój samochód jest moją własnością i mam prawo robić z nim wszystko
    > co mi się podoba i jest dopuszczone do ruchu.

    No wlasnie - dopuszczone do ruchu, czyli jak cos wymysla, to bez tego samochod juz
    nie bedzie dopuszczony do ruchu ;)

    Np. obecnie do swojego samochodu nie mozesz lac swojego oleju opalowego i jezdzic po
    publicznej drodze ;)

    WS

  • 83. Data: 2018-12-20 09:50:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Dec 2018 23:47:28 -0800 (PST), WS napisał(a):

    > Panstwo tworzy prawo i je egzekwuje. Bedzie potrzeba, to sie wprowadzi obowiazek.
    BTW juz karta SIM musi byc montowana w nowych samochodach (automatyczne powiadamianie
    o wypdku).

    Hihi - to teraz moga tez automatycznie wysylac informacje do US.

    I np ... jak samochod jedzie ponad 100km/h, to stawka jak za
    autostrade :-)

> [...]
    >
    > No wlasnie - dopuszczone do ruchu, czyli jak cos wymysla, to bez tego samochod juz

    Eee tam , to juz bedie urzadzenie fiskalne, wiec manipulowanie pod
    kara 15 lat wiezienia :-)

    J.

  • 84. Data: 2018-12-20 09:59:13
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-12-20 o 08:47, WS pisze:

> [...]
    oraz dostawczych do 3,5 tony, które uzyskały homologację po 31 marca 2018 roku."

    Spokojnie mozna zakłócić pracę takiego urządzenia.

    > No wlasnie - dopuszczone do ruchu, czyli jak cos wymysla, to bez tego samochod juz
    nie bedzie dopuszczony do ruchu ;)

    Tutaj jest jednak problem bo co w przypadku tankowania prądem po za
    granicami Polski?

    > Np. obecnie do swojego samochodu nie mozesz lac swojego oleju opalowego i jezdzic
    po publicznej drodze ;)

    Ale mogę lać olej, którego nie można w prosty sposób odróżnić od
    zwykłego. Na posmażalniczym jeżdżą, który nie jest objęty akcyzą :]

    Prądu w akumulatorze nie odróżnisz od tego z akcyzą :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 85. Data: 2018-12-20 18:29:19
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, December 20, 2018 at 9:59:28 AM UTC+1, LordBluzg(R) wrote:

    osobowych oraz dostawczych do 3,5 tony, które uzyskały homologację po 31 marca 2018
    roku."

    > Spokojnie mozna zakłócić pracę takiego urządzenia.

    niby tak, ale:
    - dziala to na sieci komorkowej GSM, wiec przy okazji zablokujesz sobie telefon,
    nawigacje on-line, yanosika ;)

    - moze sie okazac, ze po kolejnej zmianie przepisow zaklocanie sygnalu urzadzen
    rejestrujacych podatki jest przestepstwem ;), a wykrywacz moze byc np. na kazdej
    bramce viatolla porownujacej obraz z kamery (rejestracja) z danymi w systemie...

  • 86. Data: 2018-12-20 21:39:32
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-12-20 o 18:29, WS pisze:

> [...]
    >
    > niby tak, ale:
    > - dziala to na sieci komorkowej GSM, wiec przy okazji zablokujesz sobie telefon,

    Nie tak, poczytaj o klatce faradaya :)
    Generalnie wyłączyć też można :)

  • 87. Data: 2018-12-20 22:31:50
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, December 20, 2018 at 9:39:54 PM UTC+1, LordBluzg(R) wrote:

    > Nie tak, poczytaj o klatce faradaya :)

    sciema ;)

    kilka lat temu juz tu wrzucalem cos na ten temat... praktika jebjut tieoriu ;)
    wsadzilem tel.kom do stalowego garnka ze stalowa pokrywka, niby nie powinno dzialac,
    ale dodzwonilem sie na ten telefon ...

  • 88. Data: 2018-12-20 22:43:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kiedy ostatnio za granica tankowales samochod pradem?

  • 89. Data: 2018-12-20 23:33:54
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-12-20 o 22:31, WS pisze:

> [...]
    > wsadzilem tel.kom do stalowego garnka ze stalowa pokrywka, niby nie powinno
    dzialac, ale dodzwonilem sie na ten telefon ...

    Przecież to dzieci wiedzą :)
    https://www.youtube.com/watch?v=ZitmINRn-oE

    A garnek to możesz sobie na łeb wsadzić :)

    Tutaj masz profesjonalnie :)
    https://youtu.be/MHrrjdZJ7EY
    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 90. Data: 2018-12-20 23:36:35
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Kiedy ostatnio za granica tankowales samochod pradem?

    W zeszłym tygodniu. Dlaczego pytasz?

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?