  • 71. Data: 2018-12-19 21:32:55
    Temat: Re: Podatek od EV-paliwa
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-12-19 o 21:17, RadoslawF pisze:

    > Nieprawda.
    > jest cała masa przepisów które ograniczają to co możesz ze swoim
    > samochodem zrobić. Jak nie wierzysz to zdemontuj wszystkie zewnętrzne
    > światła i wyjedź na drogę.
    > No chyba że samochód traktujesz jako eksponat i na publiczne drogi
    > nim nie wyjedziesz.

    Doczytaj wyżej co napisałem "jest dopuszczone do ruchu".
    Żadne dodatkowe liczniki łącznie z ODO nie są podstawą do dopuszczenia
    (mowa nie o prędkościomierzu, chociaż ten nie jest sprawdzany podczas
    przeglądu a jedynie spisywany jest stan licznika) Jak sobie
    popsuję/zdemontuję naliczanie przejechanych kilometrów to nadal nie ma
    podstaw, żebym nie mógł tym samochodem jeździć legalnie.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 72. Data: 2018-12-19 22:47:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz racje. Nie ma w tej chwili odpowiednich przepisow. Co nie znaczy ze ich nie
    bedzie. Rozbawiles mnie uwazajac ze jestes wolnym czlowiekiem. Jestes panstwowy jak
    asfalt na jezdni i wegiel. Mozesz tylko to na co Ci pozwola. Tego na co nie pozwola
    tez mozesz ale Ci nie wolno.

  • 73. Data: 2018-12-19 23:40:44
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    asfalt na jezdni i wegiel. Mozesz tylko to na co Ci pozwola. Tego na co nie pozwola

    Wszystko co nie jest zabronione jest dozwolone :) W sumie fajnie
    naPiSałeś :) Masz jeszcze naleciałości z PRL więc obecny układ Ci
    pasuje. Ja raczej obstawiam się za wolnością i będę sobie walczył na
    tyle na ile ile mogę, tym bardziej że większość narodu podziela moją
    narrację. Możesz spróbować i pewnie by Ci się spodobało przestawienie na
    opcję że to TY masz decydować a Oni mają kombinować jak się utrzymać
    przy korycie.

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 74. Data: 2018-12-19 23:44:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To decyduj z ta wiekszoscia. Ja mam na to wyjebane.

  • 75. Data: 2018-12-19 23:53:10
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > To decyduj z ta wiekszoscia. Ja mam na to wyjebane.

    Nokurwa :> Weś się przyłącz :) Nachuj mi przyczepka? :)

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 76. Data: 2018-12-20 01:23:01
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-19 12:36, LordBluzg(R) wrote:

    > Bredzisz. Akcyzę czy podatek, płacisz dopiero wtedy, jeśli obracasz
    > (kupujesz/sprzedajesz) i uzyskujesz dochód. Czy to będzie wino,
    > papierosy/tytoń, samogon, prąd, olej rzepakowy, itp i używany jest na
    > własny użytek, nie ma od tego ani akcyzy ani podatku bo nie ma obrotu
    > towarem.

    A ten prąd to nie obraca się wraz z obracającym rotorem wiatraka?

  • 77. Data: 2018-12-20 01:46:23
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-12-20 o 01:23, kk pisze:

    > A ten prąd to nie obraca się wraz z obracającym rotorem wiatraka?

    Masz licznik rotora, mojego rotora?

  • 78. Data: 2018-12-20 06:04:18
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-19 22:47, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    asfalt na jezdni i wegiel. Mozesz tylko to na co Ci pozwola. Tego na co nie pozwola

    Dokładnie odwrotnie, może wszystko czego mu nie zabrania a nie na co
    pozwala.

  • 79. Data: 2018-12-20 07:14:45
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-20 01:46, LordBluzg(R) wrote:

    > Masz licznik rotora, mojego rotora?

    No kurwa, w oku mam, widzę jak zapierdala. Tylko tego prądu nie widzę,
    ale mocno wierzę, że też zapierdala w rotorze.

  • 80. Data: 2018-12-20 07:18:53
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-19 00:23, Tomasz Pyra wrote:
> [...]
    bedzie chcialo ale akcyze sie bedzie doplacac osobno.

    > Stawiam raczej na GPS-a i ewolucję dzisiejszego Viatolla.
    > Opodatkowywanie prądu do samochodow byłoby dość skomplikowane i podatne na
    > oszustwa.
    > A zrobią pewnie opłaty za jazdę drogami różnych kategorii w różnej
    > wysokości.

    Piechtochody też opodatkują?