  • 61. Data: 2018-12-19 18:46:21
    Temat: Re: Podatek od EV-paliwa
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-12-19 o 18:35, J.F. pisze:
> [...]
    nie-od-akcyzy-energii-elektrycznej-wytwarzana-z-odna
    wialnych-zrodel-energii

    > Umorzenie swiadectwa ... to mnie jakos niepokoi :-)
    >
    > Czy to przypadkiem nie oznacza, ze producent powinien zaplacic akcyze,
    > odsprzedac, a zwrot dostanie nabywca ?

    Jak chcesz odsprzedać prąd, skoro w promieniu 10km od Twojej instalacji
    nie ma nawet kabla do telefonu? Przez satelitę czy w beczkach?
    Ponadto to już jest obrót energią.

    > ewentualnie - zarejestrowac instalacje, wyprodukowac, zarejestrowac
    > swiadectwo, zuzyc na potrzeby wlasne, umorzyc swiadectwo :-)

    Nie kombinuj. Masz link do formularza.
    https://www.biznes.gov.pl/pl/firma/zezwolenia-konces
    je-wpisy-do-rejestru/chce-dokonac-zmian-w-koncesjach
    -zezwoleniach-wpisach-do-rejestru-dzialalnosci-regul
    owanej/proc_264-umorzenie-swiadectwa-pochodzenia-ene
    rgii-elektrycznej

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 62. Data: 2018-12-19 18:55:21
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Jak wprowadza wyzsza akcyze na prad do samochodow to nawet jak go napedalujesz
    rowerem z pradnica to i tak ja zaplacisz.

    Czym policzysz ten prąd?

    > A jak nie zaplacisz to bedziesz odpowiadal z ustawy karno skarbowej.

    Ke? Brak podstaw prawnych obecnie.

    > To ze akumulatory moga nie lyknac pradu bez akcyzy z litosci nie wspomne.

    Uhahaha, nie takie zabezpieczenia się obchodzi. Że co? Że na przeglądzie
    będzie sprawdzany MÓJ prywatny samochód, będący MOJĄ własnością z
    wbudowanym PAŃSTWOWYM licznikiem? To nie samochód służący do celów
    zarobkowych z tachografem.

  • 63. Data: 2018-12-19 18:55:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-12-19 o 18:21, J.F. pisze:
    > Dziennie to ja robie 10.
    > Ale bywaja dni, gdy robie np 500 i 7 tankowan mi niezbyt odpowiada.

    To musisz sobie kupić diesla i korzystać komunikacji miejskiej.

    Samochody na wodór jakoś da się używać w ujemnej temperaturze. A
    przecież woda zamarza :-)

  • 64. Data: 2018-12-19 19:10:31
    Od: <8...@2...191031.invalid> (Tom N)

    LordBluzg(R) w

    > Zmieniłeś opony na zimowe?

    Byś sie trolliku z grup typu pregierz ogarnął choc troszke, pisząc poza
    nie...

    > Kułko se dokrenć boci sie telepie :D

    Ot merytoryczna wypowiedz idioty!

    --
    'Tom N'

  • 65. Data: 2018-12-19 19:30:50
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-12-19 o 19:10, (Tom N) pisze:
    > LordBluzg(R) w

    > Byś sie trolliku z grup typu pregierz ogarnął choc troszke, pisząc poza
    > nie...

    Pląki Ci nie działajo?

  • 66. Data: 2018-12-19 20:13:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Samochod policzy i wysle do swojego operatora informacje ze naladowany pradem bez
    akcyzy od jezdzenia. Operator wysle do US a US wystawi rachunek. Jeszcze nie ma
    podstaw prawnych do ukarania. Ale jak zrobia akcyze w samochodowym pradzie to dopisza
    do przepisow co beda chcieli. I sie nie sraj z wymyslaniem kolejnych komplikacji bo
    bedzie jak kiedys kiedy napisalem o odcinkowym pomiarze predkosci. Odpisywaliscie ze
    mnie pojebalo bo sie nie da. I sie dalo.

  • 67. Data: 2018-12-19 20:22:06
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Samochod policzy i wysle do swojego operatora informacje ze naladowany pradem bez
    akcyzy od jezdzenia.

    Żeco? Zenek, ić se na piwo. PiSiorstwo ci dekiel zryło :)
    Czym wyśle? Gołybmiem pocztowym? Zaraz po zakupie bym wyjebał te Geesemy
    wpizdu.

    Kombinacje to mogą robić w opodatkowaniu na drogach, bo drogi nie są
    moje. Mój samochód jest moją własnością i mam prawo robić z nim wszystko
    co mi się podoba i jest dopuszczone do ruchu. To ja decyduję z kim i z
    czym może się MOJE urządzenie komunikować.

  • 68. Data: 2018-12-19 20:42:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak moga robic na drogach bo sa ich to zrobia ze na pradzie bez akcyzy na nich
    drogach nie pojedziesz.

  • 69. Data: 2018-12-19 21:05:32
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Jak moga robic na drogach bo sa ich to zrobia ze na pradzie bez akcyzy na nich
    drogach nie pojedziesz.

    Już Ci pisałem. Akcyzę od mojego prądu to se mogo sami płacić. Nie mogą
    mi zainstalowac żadnego licznika, żeby tą akcyzę naliczyć bo to są moje
    prywatne rzeczy i mogą mi conajmniej skoczyć bo nie mają żadnej podstawy
    do naliczania ile czego sobie sam naprodukuję na własne potrzeby.
    Marychy nie mogę produkować nawet na własne potrzeby :D a szkoda bo mam
    warunki. Jakbyś uważnie przeczytał artykuł otwierający wątek, to byś
    wiedział jakie mogą być rozwiazania a nie kozakował głupotami :] OK, nie
    każdego stać na takie rozwiązania jakie opisuję w przypadku produkcji
    własnej energii.
    To podobnie jak byś kombinował jaką akcyzą obciążyć rowerzystę i
    wyliczyć ile energii traci na pedałowanie i dojebać mu akcyze do żarcia
    a w rower wjebać licznik, żeby było sprawiedliwie i pod siodełkiem
    umieścić wagę, żeby grubas płacił wincyj bo wincyj musi się nażreć żeby
    upedałować +GSM do US. Nie wspomnę o rowerach na prąd, motocyklach itp

  • 70. Data: 2018-12-19 21:17:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-12-19 o 20:22, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > co mi się podoba i jest dopuszczone do ruchu. To ja decyduję z kim i z
    > czym może się MOJE urządzenie komunikować.

    Nieprawda.
    jest cała masa przepisów które ograniczają to co możesz ze swoim
    samochodem zrobić. Jak nie wierzysz to zdemontuj wszystkie zewnętrzne
    światła i wyjedź na drogę.
    No chyba że samochód traktujesz jako eksponat i na publiczne drogi
    nim nie wyjedziesz.