  • Data: 2018-12-20 09:59:13
    Temat: Re: Podatek od EV-paliwa
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-20 o 08:47, WS pisze:

    > Panstwo tworzy prawo i je egzekwuje. Bedzie potrzeba, to sie wprowadzi obowiazek.
    BTW juz karta SIM musi byc montowana w nowych samochodach (automatyczne powiadamianie
    o wypdku).

    > "Urządzenia eCall są obowiązkowo montowane we wszystkich nowych pojazdach osobowych
    oraz dostawczych do 3,5 tony, które uzyskały homologację po 31 marca 2018 roku."

    Spokojnie mozna zakłócić pracę takiego urządzenia.

    > No wlasnie - dopuszczone do ruchu, czyli jak cos wymysla, to bez tego samochod juz
    nie bedzie dopuszczony do ruchu ;)

    Tutaj jest jednak problem bo co w przypadku tankowania prądem po za
    granicami Polski?

    > Np. obecnie do swojego samochodu nie mozesz lac swojego oleju opalowego i jezdzic
    po publicznej drodze ;)

    Ale mogę lać olej, którego nie można w prosty sposób odróżnić od
    zwykłego. Na posmażalniczym jeżdżą, który nie jest objęty akcyzą :]

    Prądu w akumulatorze nie odróżnisz od tego z akcyzą :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>