-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Podatek od EV-paliwa
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <pvbgfj$jmk$1@dont-email.me>
<8...@g...com>
<pvbhca$ovq$1@dont-email.me>
<4...@g...com>
<5c195e9c$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
<5c1a3b7d$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Wed, 19 Dec 2018 14:23:25 +0100
Message-ID: <1izrv9v0011i1$.6mj5uara4sz7$.dlg@40tude.net>
Lines: 20
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1545225804 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31100 82.143.187.50:65235
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1786
X-Received-Body-CRC: 274275918
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2646570
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 19 Dec 2018 13:37:16 +0100, z napisał(a):
> Tak mnie właśnie w kontekście nie ekologiczności elektryków zaciekawiło
> jak obecnie ma się napęd na sprężone powietrze.
> Pewnie nadal jest małoefektywny ale w porównaniu z całą otoczką
> elektryczną, bateriami, rzadkimi metalami, drogimi patentami...
Nadal bardzo malo efektywny i co gorsza - bardzo malo zasiegowy.
Choc ... taki np zbiornik 1m^3 przy cisnieniu 700 bar zawiera jesli
dobrze licze 127kWh ... to moze by sie dalo z takim 200l i tankowanie
co 100km.
> Może w Polskich warunkach (CENA) taka bezemisyjność by się sprawdziła?
No jak, skoro sprezanie do 700 bar mnostwo energii w postaci ciepla
odpadowego produkuje, a potem w czasie jazdy trzeba to ciaplo
dostarczyc.
Zima zatankowac na stacji jeszcze ciepla wode do grzania silnika ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.12.18 15:42 J.F.
- 19.12.18 17:25 LordBluzg(R)
- 19.12.18 17:33 LordBluzg(R)
- 19.12.18 17:35 z
- 19.12.18 17:40 LordBluzg(R)
- 19.12.18 17:54 Tom N
- 19.12.18 18:03 LordBluzg(R)
- 19.12.18 18:09 Zenek Kapelinder
- 19.12.18 18:21 J.F.
- 19.12.18 18:26 LordBluzg(R)
- 19.12.18 18:35 J.F.
- 19.12.18 18:42 Zenek Kapelinder
- 19.12.18 18:46 LordBluzg(R)
- 19.12.18 18:55 z
- 19.12.18 18:55 LordBluzg(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=