  • Data: 2018-12-19 18:26:34
    Temat: Re: Podatek od EV-paliwa
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co Ty pierdolisz? Nie ma w tej chwili roznych stawek akcyzy do elektrykow i do
    domu. Podatek od pradu do ladowania akumulatorow w samochodach elektrycznych to piesn
    przyszlosci. Teraz mozesz sobie naladowac z dowolnego gniazdka.

    I zapłacić obecną akcyzę. Jak wprowadzą wyższą akcyzę na ładowarki
    "smart" to mogą mnie wtedy w dupę pocałować. Co prawda, nie widzę sieci
    przedłużaczy z bloku typu "decha" czy wiezowca na pobliski parking, więc
    tacy własciciele elektryków muszą się karmić z tego co jest dla nich
    dostępne. Kto ma działkę i możliwości to sobie sam nakopie prądu, kiedy
    stanie się to w pełni opłacalne. Oczywiście że obojetnie jaki rząd, moze
    sobie zmieniać prawo i o 6:00 rano pukać z nakazem do kogoś co sobie
    solary na dachu postawił ale nie wydaje mi się żeby sprzeciw społeczny
    był pomijalny. Równie dobrze mogą się dojebać do każdego wyrobu i
    nałozyć sobie akcyzę na wszystko, nawet na gówno z dupy. Są jednak
    granice (jeszcze) że zbyt wiele nie mogą.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>