  • Data: 2014-05-23 09:44:00
    Temat: Re: Początki z STM32 - Ethernet i kilka innych kwestii
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Atlantis wrote:

    > A nie będzie problemu z równoległą obsługą kilku "aplikacji"? Weźmy na
    > ten przykład pakiety UDP + telnet + proste strony WWW po HTTP?
    Jak odpowiednio napiszesz "funkcję aplikacji" to spokojnie, w pdf jest to
    opisane. Nie jest to tak wygodne jak w klasycznych socketach ale do urządzeń
    embeded; można się przemęczyć.
    > Z jakim użyciem flasha i RAM-u trzeba się liczyć? Zastanawiam się
    > którego AVR-a przeznaczyć do eksperymentów z tym stosem. Spokojnie
    > wystarczy ATmega328/644 czy raczej powinienem celować w coś takiego jak
    > ATmega128/2556?
    Nie jestem specjalistą od AVR ale, w ramach próby, przeportowałem prosty
    program (dhcp, telnet, www) z PICa, na którym nijak nie mogłem tego na
    działająco skompilować, na Atmega32 i coś koło 12K Flasha zajęło.
    Co do wymagań RAM to zależy od wielkości bufora, poczytaj sobie.

    jp