  • Data: 2014-05-23 18:04:52
    Temat: Re: [OT] Początki z STM32 - Ethernet i kilka innych kwestii
    Od: "Jan" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Lankosz" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-05-23 11:26, tusk, donald tusk pisze:

    > mógłybś podać mi numerek tego pdfa?
    >
    > i napisać gdzie lezą application notes?

    Ty jakiś Amerykanin jesteś chyba. Wideo przewodnik z poruszania się po
    www potrzebujesz?

    Wszystko na jednej stronie.
    Wchodzisz na www.st.com/stm32, wybierasz interesujący Cię uC, któryś z
    konkretnych zaczynających się na STM32F107 (takie chcesz?) i potem masz
    pierwszą stronę z takim overview, klikasz na all documents czy jakoś tak
    i czytasz najpierw _całą_ stronę, w celu zaznajomienia się co na niej
    możesz znaleźć; wszystko co wymieniłem.

    Tylko uważaj, masz antyeuropejskie zapędy więc może wybierz jakiś Texas
    Instruments albo wskrzesz projekt procesora Warszawa.

    To jakiś żałosny chłopaczek bez polotu. Co tam polotu, bez krztyny
    inteligencji i kindersztuby. A mentalnie przebija nawet Antka-policmajstra.