  • Data: 2009-09-21 20:53:58
    Temat: Re: Początki internetu optycznego w PL
    Od: Lukasz <l...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21.09.2009 Paweł Damian <pawel@__dowywalenia__sz-ek.pl> napisał/a:
    > http://media2.pl/telekomunikacja/56378-upc:-bardzo-s
    zybki-internet-do-120-mbs.html

    > Czy ktokolwiek już zamówił tą usługę? Ciekaw jestem czy to zwykłe łącze
    > pare Mbit a reszta marketing, czy też faktycznie dają coś więcej. No i
    > ciekaw jestem czy realnie gdziekolwiek mają obecnie "możliwości
    > techniczne", czy tez nigdzie lub np tylko w centrum W-wy. Nie jestem
    > abonentem UPC, więc jakby ktoś z obecnych miał kontakt z ichnim BOK, to
    > jestem ciekaw komentarzy. Zaryzykuję nawet stwierdzenie, że nie tylko ja
    > ;) Bo przecież wiemy jak wygląda temat ostatniej mili na światłowodach
    > w PL i ile jest takich podejść...Oferta wydaje się więc mocno teoretyczna.

    Ściema i marketing. Pomijając już aspekt techniczny i możliwości jego
    realizacji przez UPC, pewnie dalej niż do pierwszego urządzenie aktywne
    takiej prędkości nie da rady osiągnąć, jeżęli jeszcze kilka osób będzie
    tego używać. To zawsze pozostaje nieśmiertelny pkt regulaminu:
    "IV. Nadmierne obciążenie Sieci", który wręcz rozbawia mnie zawsze do
    łez w momencie kiedy to UPC chwali się szybkim łączem.

    --
    Lukasz