  • 1. Data: 2002-08-20 13:42:18
    Temat: Pochwała firmy "INSITE" - no spam
    Od: "Slavic" <s...@p...onet.pl>

    Kiedyś dość ostro krytykowałem tę firmę (Insite z ul. 6-go Sierpnia 1/3 -
    dawniej
    Pl.Komuny Paryskiej 6 z Łodzi www.insite.pl ) dostarczającą Internet drogą
    radiową. Dziś przyszła kolej na pochwałę (należy im się). Po bolączkach
    przeprowadzki udało im się "zestroić" całość tak, że nawet jako "najbardziej
    marudny klient" mogę tylko chwalić - praca bezawaryjna od miesiąca.
    GRATULUJĘ i życzę dalej powodzenia.
    Sławomir Kowalczyk

  • 2. Data: 2002-08-20 22:25:40
    Temat: Re: Pochwała firmy "INSITE" - no spam
    Od: rasz <r...@k...pulse.pdi.net>

    "Slavic" <s...@p...onet.pl> wrote in

> [...]
    > jako "najbardziej marudny klient" mogę tylko chwalić - praca
    > bezawaryjna od miesiąca. GRATULUJĘ i życzę dalej powodzenia.

    lepiej tak nie chwal bo sie URTiP zainteresuje i ci skonfiskuja karte a
    firmie sprzet i dostaniesz jeszxcze wezwanie do kolegium

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod
    http://top.gry-online.pl/

  • 3. Data: 2002-08-21 18:58:26
    Od: "Slavic" <s...@p...onet.pl>

    > lepiej tak nie chwal bo sie URTiP zainteresuje i ci skonfiskuja karte a
    > firmie sprzet i dostaniesz jeszxcze wezwanie do kolegium

> [...]
    ------------
    Czemu? firma legalna !!!!
    Slavic

  • 4. Data: 2002-08-21 18:59:01
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "rasz" <r...@k...pulse.pdi.net> wrote in message

    > lepiej tak nie chwal bo sie URTiP zainteresuje i ci skonfiskuja karte a
    > firmie sprzet i dostaniesz jeszxcze wezwanie do kolegium

    kolegiow juz nie ma kolego.

  • 5. Data: 2002-08-21 19:38:49
    Od: rasz <r...@k...pulse.pdi.net>

    "WaSyL" <w...@c...pl> wrote in news:ak0iu9$m34$1@news2.tpi.pl:

    > "rasz" <r...@k...pulse.pdi.net> wrote in message

    > kolegiow juz nie ma kolego.

    whatewer, i tak pod paragraf i 2 latka podpada

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod
    http://top.gry-online.pl/

  • 6. Data: 2002-09-05 22:14:13
    Temat: Re: Pochwa?a firmy "INSITE" - no spam
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    On Wed, 21 Aug 2002 18:58:26 +0000 (UTC), "Slavic"
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Czemu? firma legalna !!!!

    firma tak, ale na kolegium wezwanie mozesz dostac celem zlozenia
    wyjasnien

    --
    futszaK
    Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018

  • 7. Data: 2002-09-05 22:15:01
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    za cos takiego nie wsadzaja..