  • 161. Data: 2011-02-15 10:50:43
    Temat: Re: Pochwala dla MTU
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 14/02/2011 13:20, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Mogli przed terminem.

    W cywilizowanym swiecie moga w dowolnym momencie, ty tez bedziesz sie
    upierac, ze to jest mniej wygodne?

    Kamil

  • 162. Data: 2011-02-15 11:12:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Feb 2011 09:50:43 +0000, Kamil wrote:

    >W cywilizowanym swiecie moga w dowolnym momencie, ty tez bedziesz sie
    >upierac, ze to jest mniej wygodne?

    Tu sie upierac nie bedziemy ze to lepiej, ale kazde panstwo ma jakies
    przepisy - tu sie od lat nic nie zmienilo, nie trzeba placic
    podwojnego OC, wystarczy wypowiedziec umowe w terminie.

    J.

  • 163. Data: 2011-02-15 11:14:36
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-15, Kamil <k...@s...com> wrote:

    > W cywilizowanym swiecie moga w dowolnym momencie, ty tez bedziesz sie
    > upierac, ze to jest mniej wygodne?

    Jest to mniej bezpieczne dla ewentualnych poszkodowanych.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 164. Data: 2011-02-15 11:45:35
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 15.02.2011 11:14, Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Jest to mniej bezpieczne dla ewentualnych poszkodowanych.

    Jest takie cos jak UFG. A po za tym jak masz dysk z data ubezpieczenia i
    przegladu na szybie to trudniej jest zapomniec, ze mija termin.

    Mozna wierzyc lub nie, ale z perspektywy doswiadczen z ubezpieczeniem w
    Polsce i w Irlandii duzo prosciej/wygodniej/fajniej wypada system
    irlandzki.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 165. Data: 2011-02-15 12:51:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Feb 2011 11:45:35 +0100, RadekNet wrote:
    >Jest takie cos jak UFG.

    Zabezpiecza tylko jedna strone i to gorzej.

    >A po za tym jak masz dysk z data ubezpieczenia i
    >przegladu na szybie to trudniej jest zapomniec, ze mija termin.

    Byly i u nas kiedys takie nalepki ale zniesli.

    >Mozna wierzyc lub nie, ale z perspektywy doswiadczen z ubezpieczeniem w
    >Polsce i w Irlandii duzo prosciej/wygodniej/fajniej wypada system
    >irlandzki.

    Bo ja wiem .. nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym prosciej i
    wygodniej, ja prostu dostaje list z nowa polisa i przelewam kwote w
    dogodnym momencie. Bez potrzeby zglaszania zony, kolegi ktory raz na
    rok prowadzil auto, kupowania auta w ciemno przez e-bay, jezdzenia z
    notebookiem itp.
    I dzwonia mi jakies Link4 i przedstawiaja nowa swietna oferte,
    a ja tylko patrze na te niedawno przyslana .. nie, dziekuje, a jednak
    przedluze stara polise .. tzn przeleje naleznosc, bo nic wiecej nie
    musze.

    Jesli na cos narzekam to na PZU dawno temu, ktory przysylal nowa
    polise po zakonczeniu starej, z terminem platnosci 15 dni, ale chyba
    od dawna im to przeszlo. I na Allianz ostatnio, ktory zmienil
    formularz i teraz najlepiej pojsc na poczte i ostemplowac wplate, bo
    inaczej to wyglada na niezaplacony.

    J.

  • 166. Data: 2011-02-16 09:33:17
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Na koncesji na Centertela??
    Nie żartuj...

    -----

  • 167. Data: 2011-02-16 09:39:19
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Głównym osiągnięciem poczty jest roznoszenie przesyłek wyłącznie w godzinach, kiedy
    95% adresatów nie ma w domu.
    Dowolna prywatna firma o takiej filozofii powinna upaść po tygodniu lub krócej.

    Ale państwowy monopol płaci za drogę przesyłki do nieobecnego adresata, następnie za
    drogę przesyłki do urzędu, póżniej za wypisanie
    świstka, następnie za dostarczenie tego świstka do skrzynki adresata, a na końcu za
    stanie w kolejce w urzędzie (oczywiście za Twoje
    stanie w urzędzie płacą urzędniczkom, kasa leci ale nie Tobie).

    -----

  • 168. Data: 2011-02-16 09:42:51
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Kiedyś do starych skrzynek pocztowych otrzymywałem 95% przesyłek tzw. pakiecików.
    No czasem było ciężko przez drzwiczki wyciągnąć ;-)

    Teraz euromogę co najwyżej białą karteczkę pocałować w czółko i to na drugi dzień, bo
    pocztowa menda na górę nawet nie zadzwoni, że
    wrzuca awizo - roznosić już dawno przestali.
    Nic dziwnego: mają 95% gwarancji, że adresatów nie ma w domu.

    -----

  • 169. Data: 2011-02-18 18:00:07
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    > Wazne ze zaplacila, dalej to jej klopot.

    Owszem , coś tam zapłaciła, ale dość istotna jest kwestia ILE!! Przypomnę
    tylko, ze kilka zaledwie lat później, gdy Francuzi odkupywali pakiet
    zaledwie kilku procent akcji będących w posiadaniu Kulczyka (przypominam, on
    to przepchnął te transakcję w min. przekształceń własnościowych i za to
    wynagreodzony został tym pakiecikiem, na zakup których, następne kuriozum,
    dostał kredyt od ...skarbu państwa!!) to musieli mu zapłacić kwotę WIĘKSZĄ,
    niz relatywnie niedługo wczęśniej zapłacili za całe to przedsiębiorstwo!!,