    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pochłaniacz wilgoci do garażu
    Date: Sat, 25 Feb 2023 15:14:59 +0100

    Dnia Sat, 25 Feb 2023 08:39:41 +0100, PeJot napisał(a):

    > Chodzi mniej więcej o coś takiego ( link przykładowy )
    >
    > https://www.obi.pl/nawilzacze-powietrza-i-pochlaniac
    ze-wilgoci/humydry-humex-pochlaniacz-wilgoci-premium
    -1000-g/p/6137939

    > Działa toto całkowicie bez prądu. Niby dedykowane do garaży ale nie wiem
    > czy w hali na 25 samochodów, w jej rogu ma jakikolwiek sens.

    Myślałem, że masz garaż wielostanowiskowy na jakieś 3 albo 4 samochody,
    tak, jak ludzie sobie teraz budują przy domach jedno- czy dwu-rodzinnych..
    W przypadku Twojego garażu osuszacz ma sens, gdybyś choćby częściowo
    odgrodził przynajmniej folią swoją część od reszty. Wtedy poradziłby sobie
    nawet taki mały, jak Ci podałem albo większy, który obok zaproponował
    nadir.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam