  • Data: 2011-01-04 09:20:16
    Temat: Re: Pochlaniacz samochodowy wilgoci
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4d2212e1$0$2449$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin WS

    > Nie przeszkadza tylko tym, co nigdy nie mieli auta z klimą. ;)

    I tym co są "trokami od kaleson"...
    Podobnie kobiety wchodząc do SuuuperMarketu
    nie wytrzymują gorąca i musza się rozebrać z płaszcza (kożuszka itp).
    Ja jeszcze jestem starej daty twardy facet.
    Jest mi poprawnie od -20 do 45stC a od 10 do 35st całkiem dobrze.
    Dzisiaj młodzież jest "miękka" bez klimy ani rusz.
    Jeździłem autami z klimą wybrałem przy zakupie "nowego"
    bez klimy, bo dla mnie to nadal nie ukrywam że użyteczny, jednak - gadżet

    Artur(m)