    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pobyt w warsztacie podczas naprawy.
    Date: Fri, 16 Nov 2012 13:16:57 +0100

    W dniu 2012-11-16 12:57, Andy Niwinski pisze:

    > "Tadeusz Kosztek" <T...@a...ukryty> schrieb im Newsbeitrag

    > A ile będziesz żądał jako odszkodowanie, jak coś cie przyciśnie, spadnie
    > na głowę, albo oberwiesz jakimś lużno zamocowanym młotkiem? W porządnym
    > warsztacie klient nie tylko że nie może, ale nie ma prawa znajdować się
    > na terenie warsztatu. Chyba, że przejdzie szkolenie BHP i posiada
    > kompletne wyposażenie (buty, okulary, ubranie). Takie patrzenie na
    > ręce, to możesz uskuteczniać u pana Kazia w garażu, bo jak ci nogę
    > zgniecie spadający z cegły samochód to i tak od pana Kazia gówno wysądzisz.

    Ile znasz przypadków (o ilu słyszałeś), że jakiś podnośnik kogoś
    przygniótł. Ostatnio gadałem o tym z mechanikiem w trakcie, gdy mi
    grzebał w samochodzie. Obaj nie słyszeliśmy o ani jednym.

    Wiadomo, że warsztaty lubią demonizować, ale na czym niby polega
    przeszkolenie BHP? Nie potrzebuję żadnych szkoleń, żeby wiedzieć, by nie
    pchać się do kanału albo pod samochód. To wymysł współczesnych
    urzędników, którzy piszą dyrektywy, że z drabiny należy schodzić tyłem a
    wymiary fotela w traktorze ustalają oddzielnym rozporządzeniem.

    Mój samochód, moje pieniądze i mam prawo rzucić okiem na pracę osoby,
    której mój dobytek powierzam. Jeśli warsztat ma inne zdanie - uszanuję
    je i znajdę taki, który spełni moje oczekiwania.

    --
    MN