  • 11. Data: 2010-06-25 21:55:22
    Temat: Re: Pobieranie map do Nokii E72
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > GPS działa tylko musisz przywrócić wszystkie ustawienia dotyczące
    > pozycjonowania. Przynajmniej tak było u mnie. Niestety łącząc się, łączy
    > się przez GPRS.

    Co to znaczy przywrócić ustawienia GPS? Nie przypominam sobie żebym coś
    zmieniał. Co masz ustawione? I jak?

  • 12. Data: 2010-06-25 22:11:42
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    U mnie teraz jest tak, że włączam aplikacje--> gps, uaktywniam "pokaż status
    satelitów" czy coś w tym stylu, włączają się słupki, po pewnym czasie GPS
    się fixuje, włączam w tle nawigację, i jest OK.
    I teraz najciekawsze: jeśli to wszystko wyłączę i próbuję włączyć jeszcze
    raz to w aplikacjach--> gps wogóle NIE MA opcji pokażstatus satelitów a co
    3-5 sekund pojawia się komunikat że GPS słabo działa w budynkach itd. Co za
    goowno.......

  • 13. Data: 2010-06-26 20:26:59
    Od: "Pan Łoś" <b...@n...pl>

> [...]
    > 3-5 sekund pojawia się komunikat że GPS słabo działa w budynkach itd. Co

    I jak sobie poradziłeś z problemami GPS? U mnie też to szwankuje. Pokazuje
    brak satelitów i nie podaje współrzędnych, a po resecie telefonu w tym samym
    miejscu wylicza je natychmiast. Nie jest to zatem kwestia ustawienia
    pozycjonowania, tylko czegoś innego ;/

  • 14. Data: 2010-06-28 06:43:25
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

> [...]
    > brak satelitów i nie podaje współrzędnych, a po resecie telefonu w tym
    > samym miejscu wylicza je natychmiast. Nie jest to zatem kwestia ustawienia

    Poszedłem za radą WaldkaG i zresetowałem telefon. Wydaje się że sytuacja
    wróciła do normy.
    Trochę mnie dziwi tylko fakt, że GPS "nie umie" obsługiwać na raz map i np.
    Sports Trackera.
    Albo to aplikacje nie potrafią się dzielić GPS-em.......
    Jeszcze trochę potestuję i zobaczymy. Chwilowo odtwarzam telefon - kontakty
    itp. Ale jest backup więc jest OK.