  • 1. Data: 2009-12-17 11:31:52
    Temat: PoE
    Od: "janek" <j...@o...waw.pl>

    Witam Grupowiczow
    zasilacz 5V 2A na jaka max odleglosc mozna zasilic router przez PoE (skretka
    5e)
    pozdrawiam
    Janek

  • 2. Data: 2009-12-17 12:35:09
    Temat: Re: PoE
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "janek" <j...@o...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Witam Grupowiczow
    > zasilacz 5V 2A na jaka max odleglosc mozna zasilic router przez PoE
    > (skretka 5e)
    > pozdrawiam
    > Janek

    Przypuszczam, że PoE zostało tak pomyślane, żeby na 100m starczyło, ale na
    czas podróży kablem to raczej trzeba inaczej te 10W podzielić między U i I.
    P.G.

  • 3. Data: 2009-12-17 12:36:06
    Od: "AK" <a_kubicz(wytnijto)@hsk.com.pl>

    > zasilacz 5V 2A na jaka max odleglosc mozna zasilic router przez PoE
    > (skretka

    Jesli PoE to raczej 48V i nie 2A tylko 400mA (200mA na pin złacza RJ45). A
    jeśli to coś a'la PoE to policzyć spadek napięcia na przekroju skrętki i
    wyciągnąć wnioski
    Pozdr
    And

  • 4. Data: 2009-12-17 12:42:45
    Od: Mirek <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    On czw, 17 gru 2009 12:31:52 in article news:<hgd4r6$hmt$1@news.task.gda.pl>
    janek wrote:
    > Witam Grupowiczow
    > zasilacz 5V 2A na jaka max odleglosc mozna zasilic router przez PoE (skretka
    > 5e)

    O ile się nie stopi (amerykańskie tabele dla AWG24 podają max prąd 0.57A),
    to zakładając 10% spadku napięcia, otrzymujemy odległość ok. 1.5 metra.

  • 5. Data: 2009-12-17 22:31:02
    Od: bdronka <b...@p...gazeta.pl>

    W dniu 17.12.2009 12:31, janek pisze:
    > Witam Grupowiczow
    > zasilacz 5V 2A na jaka max odleglosc mozna zasilic router przez PoE (skretka
> [...]

    witam
    5V przy poe to troche niskie napięcie...
    proponuje zasilic wyzszym, na gorze stabilizator.
    ja jak mialem ok 20 metrow, nie wiedziec czemu w zime padal mi apek na
    dachu - a teoretycznie powinno dziac to sie latem...