  • 1. Data: 2010-05-31 10:33:17
    Temat: Po uruchomieniu piszczy?
    Od: "Lukasz S." <g...@y...co.uk>

    Witam,
    Od jakiegos czasu po uruchomieniu silnika slysze czasami jakies piski,
    kiedy wcisne sprzeglo to sa glasniejsze. Trwa to mniej wiecej
    kilkanascie sekund. Zima pierwszy raz sie z tym zetknalem ale bylem
    przekonany ze to rezultat temperatury ponizej 0. Wiecie moze czym jest
    to spowodowane i czy to jest niebezpieczne? Chodzi o corse 1.4 z 1995
    benzyna.

    Pozdrawiam,
    Lukasz

  • 2. Data: 2010-05-31 10:37:44
    Temat: Re: Po uruchomieniu piszczy?
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    Uzytkownik "Lukasz S." <g...@y...co.uk> napisal w
    wiadomosci news:htvs81$fr0$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > przekonany ze to rezultat temperatury ponizej 0. Wiecie moze czym jest
    > to spowodowane i czy to jest niebezpieczne? Chodzi o corse 1.4 z 1995

    Pasek wielorowkowy napedu alternatora i co tam jeszcze fabryka podpiela.
    Wymienic a doraznie spryskac woda z mydlem

  • 3. Data: 2010-05-31 10:45:47
    Od: "Lukasz S." <g...@y...co.uk>

    SET wrote:
    > Pasek wielorowkowy napedu alternatora i co tam jeszcze fabryka podpiela.
    > Wymienic a doraznie spryskac woda z mydlem

    Pasek od alternatora byl wymieniany w zeszlym roku. Chyba jakis gorszy
    jakosciowo mi zamontowali, wczesniej nie bylo zadnych klopotow.

  • 4. Data: 2010-05-31 10:58:33
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "Lukasz S." <g...@y...co.uk> napisał w
    wiadomości news:htvsve$hda$1@inews.gazeta.pl...

    > Pasek od alternatora byl wymieniany w zeszlym roku. Chyba jakis gorszy
    > jakosciowo mi zamontowali, wczesniej nie bylo zadnych klopotow.

    A moze troche inny rozmiar zalozyli?

  • 5. Data: 2010-05-31 10:59:22
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    >>
    > Pasek od alternatora byl wymieniany w zeszlym roku. Chyba jakis gorszy
    > jakosciowo mi zamontowali, wczesniej nie bylo zadnych klopotow.

    W takim razie sprawdź naciąg paska.

  • 6. Data: 2010-05-31 11:05:54
    Od: "Lukasz S." <g...@y...co.uk>

    neoniusz wrote:
    > Użytkownik "Lukasz S." <g...@y...co.uk> napisał w
    > wiadomości news:htvsve$hda$1@inews.gazeta.pl...

    > A moze troche inny rozmiar zalozyli?

    Calkiem mozliwe, cos tam poprzekrecali inaczej zeby dopasowac go.

  • 7. Data: 2010-05-31 11:07:26
    Od: "Lukasz S." <g...@y...co.uk>

    Agent wrote:

    > Użytkownik "Lukasz S." <g...@y...co.uk> napisał w
    > wiadomości news:htvsve$hda$1@inews.gazeta.pl...

    > W takim razie sprawdź naciąg paska.

    Powinien byc bardzo mocno napiety? Chyba tak czy inaczej czeka mnie
    wizyta u mechanika z tym.

  • 8. Data: 2010-05-31 11:15:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    Lukasz S. wrote:

    > Od jakiegos czasu po uruchomieniu silnika slysze czasami jakies piski,
    > kiedy wcisne sprzeglo to sa glasniejsze. Trwa to mniej wiecej
    > kilkanascie sekund.

    To proste, pod pedałem sprzęgła zaplątała się mysz. Nie męcz zwierzęcia
    tylko oswobodź.

    > Wiecie moze czym jest
    > to spowodowane i czy to jest niebezpieczne?

    Dla myszy na pewno.

  • 9. Data: 2010-05-31 11:26:32
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > rezultat temperatury ponizej 0. Wiecie moze czym jest to spowodowane i czy
    > to jest niebezpieczne? Chodzi o corse 1.4 z 1995 benzyna.

    moze to byc od napedu rozrzadu - typu piski napinacza, czy paska rozrzadu,
    lub tez od napedów dodatkowych typu alternator czy pompa wspomagania (o ile
    jest), w zaleznosci od wyposazenia byly albo paski klinowe albo tzw. micro
    (wielorowkowe), wiec jezeli takowy masz na wyposazeniu moze to byc rolka
    napinacza paska wielorowkowego, slowem jedz do mechanika niech tego poslucha
    bo moze sie cos konczyc,

    brat

  • 10. Data: 2010-05-31 12:26:08
    Od: "Lukasz S." <g...@y...co.uk>

    bratPit[pr] wrote:

> [...]
    > wyposazeniu moze to byc rolka napinacza paska wielorowkowego, slowem
    > jedz do mechanika niech tego poslucha bo moze sie cos konczyc,

    Wlasnie tu moze byc problem. To tylko czasami slychac kiedy silnik jest
    chlodny.