  • 11. Data: 2011-07-29 09:54:19
    Temat: Re: Po godzinach...
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-29, MHM <m...@p...pl> wrote:

    > "Oszczednosc PALIWA do 50% przy zastosowaniu naszeg systemu HHO"

    Chyba zacznę sprzedawać specjalne nakładki na pedał gazu dające
    oszczędności do 90%...

    pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 12. Data: 2011-07-29 10:00:34
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-29 09:22:10 +0200, MHM <m...@p...pl> said:

    > "Oszczednosc PALIWA do 50% przy zastosowaniu naszeg systemu HHO"

    A pytanie brzmi: kto ci to zagwarantował?

    Bo jeśli napiszę:

    "Obniżenie wydatków na benzynę w miesiącu o 100%"

    to też uwierzysz?
    A wystarczy, że mi dasz kluczyki od samochodu i przez miesiąc nie
    zatankujesz. Będą oszczędności? ;-)

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2011-07-29 10:00:39
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Chyba zacznę sprzedawać specjalne nakładki na pedał gazu dające
    > oszczędności do 90%...

    Za późno - niektórzy już jeżdżą tak, jakby te nakładki mieli :-P

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 14. Data: 2011-07-29 10:06:44
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-29, Grejon <g...@g...com> wrote:

    > Za późno - niektórzy już jeżdżą tak, jakby te nakładki mieli :-P

    Dla takich będzie Lymyted Edyszyn z oszczędnościami do 98%.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 15. Data: 2011-07-29 10:50:57
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/07/2011 14:25, 4CX250 wrote:
    > http://tablica.pl/oferta/instalacja-wodoru-do-silnik
    ow-spalinowych-IDdSpN.html

    > Zwracam szczególnie uwagę na ograniczanie prawa konsumenta do zapoznania
    > się szczegółowo z oferowanym towarem.
    > Cutyję" 3- Szczegółowe instrukcje w języku polskim lub niemieckim będą
    > wysyłane za pośrednictwem poczty e-mail po zakupie."
    >
    > Czyżby mieli coś do ukrycia? Bo przecież tajemnicy żadnej w tym nie ma
    > gdyż o tych urządzeniach głośno na róznych forach i na youtube od wielu
    > lat.

    Pomijając już sprawy techniczne, to błędy językowe na tej stronie
    przypominają mi trochę nigeryjskich milionerów piszących maile po
    angielsku. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 16. Data: 2011-07-29 11:41:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MHM,

    Friday, July 29, 2011, 9:22:10 AM, you wrote:

    > "Oszczednosc PALIWA do 50% przy zastosowaniu naszeg systemu HHO"

    "do". 0% jest też "do".

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 17. Data: 2011-07-29 11:42:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysiek,

    Friday, July 29, 2011, 9:54:19 AM, you wrote:

    > Chyba zacznę sprzedawać specjalne nakładki na pedał gazu dające
    > oszczędności do 90%...

    Raczej podkładki pod pedał gazu...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2011-07-29 13:25:23
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-29, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

> [...]
    ^^^^
    > Raczej podkładki pod pedał gazu...

    Na. W wyjątkowych kolorach :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 19. Data: 2011-07-29 13:32:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysiek,

    Friday, July 29, 2011, 1:25:23 PM, you wrote:

    > ^^^^
    > Na. W wyjątkowych kolorach :)

    No tak - znów mnie coś ugryzło... A dopiero co sam pisałem o "do" :(
    Ale ja dzisiaj jestem zombie - z przepracowania :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl