  • 1. Data: 2011-07-26 20:59:51
    Temat: Re: Po godzinach...
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Berezowski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:pne8g8-g2j.ln1@news.yarross.net.pl...

    > Skoro większość ankietowanych zgodziła się, że należy zakazać używania
    > diwodorku tlenu...

    :)

    Marek

  • 2. Data: 2011-07-28 15:25:54
    Temat: Po godzinach...
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    http://tablica.pl/oferta/instalacja-wodoru-do-silnik
    ow-spalinowych-IDdSpN.html

    Zwracam szczególnie uwagę na ograniczanie prawa konsumenta do zapoznania się
    szczegółowo z oferowanym towarem.
    Cutyję" 3- Szczegółowe instrukcje w języku polskim lub niemieckim będą
    wysyłane za pośrednictwem poczty e-mail po zakupie."

    Czyżby mieli coś do ukrycia? Bo przecież tajemnicy żadnej w tym nie ma gdyż
    o tych urządzeniach głośno na róznych forach i na youtube od wielu lat.

    Marek

  • 3. Data: 2011-07-28 16:31:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    --
    Jacek

  • 4. Data: 2011-07-28 18:18:33
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

> [...]

    > Czyste kretyństwo. I ludzie naprawdę dają się na to nabierać??
    Skoro większość ankietowanych zgodziła się, że należy zakazać używania

    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 5. Data: 2011-07-28 18:49:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.07.2011 15:25, 4CX250 pisze:

    > Czyżby mieli coś do ukrycia? Bo przecież tajemnicy żadnej w tym nie ma
    > gdyż o tych urządzeniach głośno na róznych forach i na youtube od wielu
    > lat.

    Dlaczego oczekujesz od oszustów i naciągaczy uczciwości??

  • 6. Data: 2011-07-29 07:19:33
    Od: MHM <m...@p...pl>

    > http://tablica.pl/oferta/instalacja-wodoru-do-silnik
    ow-spalinowych-IDdSpN.html

    Hmmm.... jestem troche do tylu jak widze.
    Co to za wynalazek ??
    Jakim cudem ma niby powodowac tak duże oszczednosci ??

    --
    MHM
    http:\\www.skc.org.pl - Sudecki Klub Citroena

  • 7. Data: 2011-07-29 09:02:35
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-29 07:19:33 +0200, MHM <m...@p...pl> said:

    ow-spalinowych-IDdSpN.html

    > Hmmm.... jestem troche do tylu jak widze.

    My też widzimy.

    > Co to za wynalazek ??

    Jest na obrazkach. Musisz je obejrzeć...

    > Jakim cudem ma niby powodowac tak duże oszczednosci ??

    A kto ci to zagwarantował?

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2011-07-29 09:22:10
    Od: MHM <m...@p...pl>

    > A kto ci to zagwarantował?

    "Oszczednosc PALIWA do 50% przy zastosowaniu naszeg systemu HHO"

  • 9. Data: 2011-07-29 09:35:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Fri, 29 Jul 2011 09:22:10 +0200, MHM napisał(a):

    > "Oszczednosc PALIWA do 50% przy zastosowaniu naszeg systemu HHO"

    Ja tam poczekam aż wymyślą taki szpas że paliwa w baku będzie przybywać w
    czasie jazdy. Wtedy będę sprzedawał nadwyżkę i zostane rockefelerem :)
    --
    Jacek

  • 10. Data: 2011-07-29 09:46:31
    Od: MHM <m...@p...pl>

    > Ja tam poczekam aż wymyślą taki szpas że paliwa w baku będzie przybywać w
    > czasie jazdy. Wtedy będę sprzedawał nadwyżkę i zostane rockefelerem :)

    Jak sam wymyslisz to moze i zostaniesz, jak ktos wymysli to nikt od Ciebie
    nadywzek nie bedzie kupowal :)