eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipPo debacie o jakości - UKE - wolne wnioskiRe: Po debacie o jako ci - UKE - wolne wnioski
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Robert <cyberm_no_@_spam_tlen.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Po debacie o jako ci - UKE - wolne wnioski
    Followup-To: pl.internet.polip
    Date: Thu, 19 May 2011 07:01:16 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 20
    Message-ID: <ir28du$gbp$1@news.onet.pl>
    References: <iquv48$5os$1@inews.gazeta.pl> <iquvt1$v40$5@news.onet.pl>
    <8...@p...pl> <ir0615$omt$2@news.onet.pl>
    <1...@p...pl> <ir08lu$8gf$1@news.telbank.pl>
    <ir09cp$17v2$1@news2.ipartners.pl> <ir0sid$3hq$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@z...googlegroups.com>
    <ir1795$9qf$1@inews.gazeta.pl> <ir1h9o$jrg$1@news.task.gda.pl>
    <ir275d$1p7$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: gwl.pub.sarocom.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="ISO-8859-1"
    Content-Transfer-Encoding: 7Bit
    X-Trace: news.onet.pl 1305781502 16761 83.238.39.253 (19 May 2011 05:05:02 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 May 2011 05:05:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/4.4.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:95090
    [ ukryj nagłówki ]

    > Oczywiscie, ze oszustwo - ale czy tutaj interweniuje panstwo? Albo kogos
    > za raczke prowadzi?
    > Przykladow mozna mnozyc. Uparli sie na internet, bo to "medialne"...
    dokladnie, chca ukarac wszystkich za kilku duzych oszustow.
    dlaczego nie zajma sie OGROMNYMI oszustwami kreconymi przez deweloperow
    wszelkiej masci gdzie klient (czesto w obecnosci notariusza) zawarl umowe z
    ktorej potem zostal wyslizgany i strata wynosi nie pare pln a czesto dorobek
    calego zycia (w koncu zakup mieszkania do najtanszych nie nalezy).
    z drugiej strony czy to planowane prawo zaklada zaplate
    dodatkowego abonamentu dla ISP za kazde NIEZASADNE wezwanie
    serwisu/podwazenie jakosci uslugi przez klienta? wszak konstytucja
    gwarantuje rowne traktowanie wszystkich obywateli a przesiebiorca to tez
    obywatel.
    moim zdaniem wystarczylo by okreslic warunki reklam uslug
    telekomunikacyjnych tak zeby nie wprowadzaly w blad i nie pozostawaly
    oderwane od rzeczywistosci oraz ustalic maksymalny overbooking na rozsadnym
    poziomie

    --
    Robert (ISP/KIKE)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: