eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipPo debacie o jakości - UKE - wolne wnioskiRe: Po debacie o jako ci - UKE - wolne wnioski
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Po debacie o jako ci - UKE - wolne wnioski
    Date: Thu, 19 May 2011 06:43:25 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 35
    Message-ID: <ir275d$1p7$1@inews.gazeta.pl>
    References: <iquv48$5os$1@inews.gazeta.pl> <iquvt1$v40$5@news.onet.pl>
    <8...@p...pl> <ir0615$omt$2@news.onet.pl>
    <1...@p...pl> <ir08lu$8gf$1@news.telbank.pl>
    <ir09cp$17v2$1@news2.ipartners.pl> <ir0sid$3hq$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@z...googlegroups.com>
    <ir1795$9qf$1@inews.gazeta.pl> <ir1h9o$jrg$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.206.64.57
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1305780205 1831 91.206.64.57 (19 May 2011 04:43:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 May 2011 04:43:25 +0000 (UTC)
    X-User: mikolaj.jopczynski
    In-Reply-To: <ir1h9o$jrg$1@news.task.gda.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:95089
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-05-19 00:30, Łukasz Jagiełło pisze:
    > Dnia 18.05.2011 Mikołaj Jopczyński<m...@g...com> napisał/a:
    >> Teraz przyklad.
    >>
    >> Kupuje samochod. Samochod sie psuje, dealer/komisant umywa rece.
    >> Czy przyjdzie RZOND, zabierze moj popsuty i da mi dobry, sprawny - albo
    >> kaze zabrac dealerowi i zaplacic mi odszkodowanie, ze auto sie zepsulo -
    >> przeciez to byl MOJ wybor.
    >>
    >> Po prostu abstrakcja i populizm :(
    >
    > A nie sądzisz, że pisanie przy ogłoszeniach sprzedaży samochodu, że
    > bezwypadkowy mimo iż miesiąc wcześniej był przysłowiowym przystankiem
    > autobusowym to oszustwo ? Klient powinien być świadomy tego co kupuje i
    > wtedy dokonywać wyboru, a nie odprawiać czarną magię, żeby odgadnąć
    > wszystkie oszustwa sprzedającego. Oszustwo powinno być piętnowane i
    > ukrucane prawnie. Albo ISP napisze jasno i wyraźnie co oferuje, a jeżeli
    > nie to klient powinien mieć prawo dochodzenia swoich praw. Jasne powinno
    > być, że jeżeli klient kupuje powiedzmy 1Gb łącza za 100zł to szanse
    > zobaczenia tego ma np. w 1% czasu albo jeszcze mniej.
    >

    Oczywiscie, ze oszustwo - ale czy tutaj interweniuje panstwo? Albo kogos
    za raczke prowadzi?

    Przykladow mozna mnozyc. Uparli sie na internet, bo to "medialne"...


    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: