-
1. Data: 2009-08-25 13:31:17
Temat: Po czym poznac ze gazniki wymagaja synchronizacji ?
Od: "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl>
jwt ?
--
--
Pozdrawiam :
MAKARENA UĆ
CZERWONE R-ONE
Kobiety, żeby się nie znudzić mężczyznom, zmieniają ubrania.
Mężczyźni, żeby się nie znudzić kobietom, zmieniają kobiety.
-
2. Data: 2009-08-25 14:56:27
Temat: Re: Po czym poznac ze gazniki wymagaja synchronizacji ?
Od: Norbi <n...@o...pl>
-=MAKARENA=- pisze:
> jwt ?
>
To nie wiesz ze w R1 sie wymienia silniki a nie reguluje gazniki ?
Ostatnio taka moda :)
A z innej beczki - nierownomierna praca na wolnych
slabe odpalanie - slabe schodzenie z obrotow
duze spalanie...
O czyms jeszcze zapomnialem ?
Norbi
BLACK XX'03
-
3. Data: 2009-08-25 16:01:47
Temat: Re: Po czym poznac ze gazniki wymagaja synchronizacji ?
Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>
On 2009-08-25 16:56:27 +0200, Norbi <n...@o...pl> said:
> A z innej beczki - nierownomierna praca na wolnych
> slabe odpalanie - slabe schodzenie z obrotow
> duze spalanie...
>
> O czyms jeszcze zapomnialem ?
Nierówne wkręcanie się na obroty, dławienie - nie tylko "z" ;-)
No i lekarstwem jest nie tylko synchro, ale i ogólnie - czyszczenie,
ustawienie prawidłowego poziomu paliwa, ocena zużycia elementów.
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
-
4. Data: 2009-08-25 16:31:42
Temat: Re: Po czym poznac ze gazniki wymagaja synchronizacji ?
Od: Norbi <n...@o...pl>
de Fresz pisze:
> On 2009-08-25 16:56:27 +0200, Norbi <n...@o...pl> said:
>
>> A z innej beczki - nierownomierna praca na wolnych
>> slabe odpalanie - slabe schodzenie z obrotow
>> duze spalanie...
>>
>> O czyms jeszcze zapomnialem ?
>
> Nierówne wkręcanie się na obroty, dławienie - nie tylko "z" ;-)
> No i lekarstwem jest nie tylko synchro, ale i ogólnie - czyszczenie,
> ustawienie prawidłowego poziomu paliwa, ocena zużycia elementów.
>
To moze tez byc zwiazane z tym ze filtr pow. jest zarabany :)
Norbi
BLACK XX'03
-
5. Data: 2009-08-25 16:43:46
Temat: Re: Po czym poznac ze gazniki wymagaja synchronizacji ?
Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>
On 2009-08-25 18:31:42 +0200, Norbi <n...@o...pl> said:
>>> A z innej beczki - nierownomierna praca na wolnych
>>> slabe odpalanie - slabe schodzenie z obrotow
>>> duze spalanie...
>>>
>>> O czyms jeszcze zapomnialem ?
>>
>> Nierówne wkręcanie się na obroty, dławienie - nie tylko "z" ;-)
>> No i lekarstwem jest nie tylko synchro, ale i ogólnie - czyszczenie,
>> ustawienie prawidłowego poziomu paliwa, ocena zużycia elementów.
>>
>
> To moze tez byc zwiazane z tym ze filtr pow. jest zarabany :)
Ależ oczywiście - też ;-) Bardziej chodziło mnie o to, że nie samym
"synchro" gaźniki żyją (to się tera takie słowo-klucz zrobiło).
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
-
6. Data: 2009-08-26 07:46:21
Temat: Re: Po czym poznac ze gazniki wymagaja synchronizacji ?
Od: "Kizior" <t...@p...fm>
Synchronizacja gaznikow ma najwieksze znaczenie na wolnych i srednich
obrotach silnika. Objawy to "bujanie" na wolnych, poszarpywanie silnika na
wolnych, glosniejsza praca na wolnych, opozniona reakcja na manetke gazu z
niskich - czasami "czkawka", nieco na spalanie.
--
Kizior