  • Data: 2011-11-01 13:31:59
    Temat: Re: Po co w ogole wprowadzono 16:9 ...?
    Od: m...@-...p.lodz.pl.invalid szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Aaaaa.... DVD pan mówisz... no to w takim razie... NTG!!!
    > I później proponuję poczytać o systemach przekazu obrazu SD, zarówno
    > analogowych jak i cyfrowych.
    > Rozdzielczość pionowa w systemie analogowym NIE ISTNIEJE. Teoretycznie jest
    > dowolna, ograniczona tylko pasmem przenoszenia całego toru wizji, od kamery
    > aż do telewizora.
    > W dodatku, jako, że to jest sygnał ANALOGOWY, to rozdzielczość będzie
    > dokładnie taka, jak częstotliwość samplowania pomiaru. Czyli znów -
    > dowolna.

    A gdzie ja coś napisałem o rozdzielczości pionowej? Czytaj ze
    zrozumieniem. Pytanie było o powód zmiany szerokości obrazu TV (tak TV, więc
    to TA GRUPA) zachowując tą samą rozdzielczośc poziomą.
    Ale mi zaimponowałeś, że coś wiesz o rozdz. pionowej w przekazie analogowym,
    na prawdę :-) (już pominę, że post nic nie wnoszący do sprawy w przeciwieństwie
    do innych osób co całkiem sensownie odpisali).

    pozdrawiam,
    --
    Marek