  • Data: 2010-02-14 16:37:47
    Temat: Re: Po co te nieszczęsne karty?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-14 17:18, Piotr M pisze:
    > Dnia 14-02-2010 o 16:35:22 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    > napisał(a):
    >
    >> Nie lepiej jakby telefon
    >> obsługiwał dowolny numer?
    >
    > No przecież obsługują dowolny numer.

    Hm... Znane mi rozwiązania obsługują tylko numer związany z kartą.

    > A jak byś chciał rozwiązać logowanie do operatora? Po włączeniu on pyta
    > a ty podajesz nr telefonu i pin?

    No. Tak jak np. w VoIP. Biorę dowolną bramkę, wpisuję login i hasło i
    działa. Jak skończy się mój dyżur np. to w swoją bramkę login i hasło
    wpisuje inny serwisant i już.

    Zresztą to jedno z miliona zastosowań. przywiązanie numeru do karty
    takie sobie jest i nie bardzo wiem po co.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek