  • 31. Data: 2012-05-08 14:35:11
    Temat: Re: Po co nam autostrady?
    Od: m...@g...com

    W dniu wtorek, 8 maja 2012 09:03:22 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > Zgadzam sie jednak że głupota było wejście w system bramkowy zamiast systemu
    > winietowego, w kórym odpadają koszty bramek.

    Ale system winietowy nie umożliwia późniejszego podziału i prywatyzacji.

  • 32. Data: 2012-05-08 16:07:40
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 08 May 2012 09:33:57 +0200, Arek napisał(a):
    > Chciał zaproponować sensowny sposób finansowania nowych dróg. Ludzie jak
    > zwykle byli na nie. Więc teraz mają to czego chcieli.

    Chciał wprowadzić winiety, obowiązujące wszędzie POZA autostradami. Czyli
    nadal byś płacił za przejazd A1/A4...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 33. Data: 2012-05-08 16:09:24
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 8 May 2012 09:12:01 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Jak Winietu chciał nam zrobić winiety, to był wrzask na całą Polskę...

    Słaba pamięć. Pol chciał winiety za drogi krajowe, a na autostradach
    po staremu - czyli dodatkowo płatne.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 34. Data: 2012-05-08 16:10:59
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Po co przez Warszawę wschód-zachód? Od wschodu tam nie ma ruchu. Ruch
    >jest na obecnym przebiegu A4. Północ-południe przez Warszawę?

    Pólnoc - południe może być tak jak ma A1 - przez okolice Łodzi. Ale A2
    na odcinku Terespol - Mińsk Maz - Warszawa jest jak najabrdziej
    potrzebna. Tam jest ruch, i to spory.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 35. Data: 2012-05-08 16:13:02
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 8 May 2012 11:57:04 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Za to obecna A1 spowoduje ze trzy miliony warszawiakow beda duzo
    >nadkladac w kierunku prostopadlym, albo trzeba im bedzie druga
    >autostrade budowac :-)

    Gdzie? Chyba tylko w kierunku Gdańska. Bo na Śląsk zdecydowanie
    szybciej będzie DK8/S8/A1.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 36. Data: 2012-05-08 16:17:37
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 8 May 2012 09:17:05 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Kolizyjne skrzyżowania na ekspresówce?
    >Zdecydowanie nie wiesz o czym piszesz.

    Jak najbardziej dozwolone.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 37. Data: 2012-05-08 16:49:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości
    On Tue, 8 May 2012 09:17:05 +0200, "Cavallino"
    ><c...@k...pl> wrote:
    >Kolizyjne skrzyżowania na ekspresówce?
    >Zdecydowanie nie wiesz o czym piszesz.

    >Jak najbardziej dozwolone.

    Ale co to za ekspresowka, jak co 10 km ograniczenie do 70 i FR ..

    J.

  • 38. Data: 2012-05-08 16:53:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości grup

    >Słaba pamięć. Pol chciał winiety za drogi krajowe, a na autostradach
    >po staremu - czyli dodatkowo płatne.

    Po nowemu, bo po staremu byly bezplatne.

    A co co Winietu chcial to sie chyba do konca nie wyjasnilo - winiety
    mialy byc na drogi krajowe i wojewodzkie, ale fundusze z nich mialy
    zasilic autostrady, to chyhba i na autostrady by byly. Tylko gminne
    bylyby bezplatne.

    J.

  • 39. Data: 2012-05-08 17:00:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >Centrum Adama Smitha miało na ten temat kiedyś konferencję i mieli te
    >same wnioski, w Polsce potrzeba trochę autostrad (ALE NIE TRANZYTOWE
    >na >litość boską, po co nam fundowanie transportu poza naszym krajem)
    >i dużo dróg ekspresowych.

    Tylko wiesz - dobre ekspresowki sa drogie, a niedrogie ekspresowki sa
    niedobre.

    Fajnie sie jedzie 130 czy 150 autostrada, rownie fajnie 130 czy 150
    ekspresowka (choc nie wolno), tylko ze ona wtedy musi miec standard
    autostrady.
    Bo inaczej to co chwila 70 i srednia nie bedzie 130, ale 90 ..

    J.

  • 40. Data: 2012-05-08 17:13:05
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-05-08 12:18, anacron pisze:

    > Vectry nie, ale Insignie już widziałem.

    Ja widziałem parę razy taką zielonkawą Vectrę, ale częściej jeździ po
    Markach.

    Pozdrawiam !