-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Po co nam autostrady?
Date: Thu, 17 May 2012 13:17:46 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 52
Message-ID: <jp2mou$ou8$1@inews.gazeta.pl>
References: <jo9f0l$9k5$3@mx1.internetia.pl>
<171zzidke7cnu$.1tym6gcm3h8bu.dlg@40tude.net>
<joag78$fa4$1@node2.news.atman.pl> <joatpg$8g8$1@inews.gazeta.pl>
<job37d$mtj$1@inews.gazeta.pl> <jobdid$6i4$4@inews.gazeta.pl>
<jot3an$cfn$1@inews.gazeta.pl> <jot7ke$ose$1@inews.gazeta.pl>
<jovnm8$4tg$1@node2.news.atman.pl> <jovr0m$div$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<c1.01.3Vsx7P$1Be@mike.oldfield.org.pl> <jp0ipc$k4s$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jp0q4p$aak$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jp2gpq$9be$1@inews.gazeta.pl> <jp2k03$1lb$1@news.icm.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: aud23.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1337253470 25544 83.27.11.23 (17 May 2012 11:17:50 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 17 May 2012 11:17:50 +0000 (UTC)
Importance: Normal
In-Reply-To: <jp2k03$1lb$1@news.icm.edu.pl>
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3538.513
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3538.513
X-User: jjll
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2449612
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup
Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>
>>>A bo to bramki na wjazdach wymagają jakichś specjalnych wiaduktów?
>
>> Nie widac ? Jak masz klasyczna "rozetke" to wiadukt jest jeden, ale
>> wjazdy
>> 4 i zjazdy 4 - 16 bramek trzeba przy malym natezeniu ruchu 6 ludzi
>> na
>> okraglo.
>> Przy mniejszych drogach mozna inny schemat, ale nadal 8 bramek i 4
>> ludzi i
>> rower.
>> Dzieki dodatkowemu wiaduktowi mamy wszystko w jednym miejscu,
>> wystarczy
>> 4-5 bramek i 3 ludzi.
>A wiadukt ile kosztuje?
No wlasnie nie wiem. Wiem ile most nad Odra, nie wiem ile maly
wiadukt.
30 mln ?
http://www.rynek-kolejowy.pl/31549/Przetarg_na_budow
e_kolejnego_wiaduktu_drogowego_nad_CMK_.htm
Tamte byly chyba znacznie tansze, nowe - byc moze wlasnie tyle
>Przypadkiem nie więcej niż dodatkowych 3 ludzi przez kilkadziesiąt
>lat?
Tych 3 ludzi to tak z 15 etatow bedzie, ale to jakies pol miliona
rocznie.
>Już nie wspominając o tym, że praca tych ludzi jest dla państwa
>cenniejsza
>od wartości betonu.
Zalezy jak liczyc :-)
Zauwaz ze oplaty sa od tego jakby niezalezne - to tylko kwestia czy
zatrudniac wiecej ludzi na bramkach, czy przy budowie wiaduktow.
Tu akurat pieniadze wydano 10 lat temu i przez 10 lat zysku nie
przynosily, tylko odsetki trzeba bylo placic :-)
Mozna tez bylo w ogole nie przewidywac platnych autostrad - bylyby
tansze, albo pomyslec o modelu winietkowym lub elektronicznym.
Ale tu przyznaje - dzieki oplatom mieli prace budowlancy, teraz beda
mieli kasjerzy, i bankierzy/maklerzy, a zaplaci za to Cavalino, on
bogaty, stac go, to jest prawidlowe dzialanie :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.05.12 14:48 J.F
- 17.05.12 15:58 Cavallino
- 17.05.12 16:32 Krzysiek Kielczewski
- 17.05.12 16:50 J.F
- 17.05.12 18:10 Krzysiek Kielczewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-10 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-10 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-10 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=