  • 71. Data: 2014-05-20 00:09:41
    Temat: Re: Po co USB? przeciez to dziadostwo
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam Wysocki wrote:

    > I jedno i drugie gówniane. Wtyki w eth gówniane (z tą zapadką
    > blokującą na czele - kto próbował wyciągnąć kabel eth spomiędzy
    > innych ten wie, dlaczego), USB też gówniane, bo wchodzi tylko w jedną
    > stronę.

    dodajmy że próba wyciągniecia kabelka Eth spośród innych kończy sie zwykle
    upier.... tego zakichanego dynksa blokujacego wtyczkę w gniazdku.

    To nie było zaprojektowane jako coś co ma być często wkładane i wyjmowane.

  • 72. Data: 2014-05-24 11:52:39
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > a to racja... że można było troche pokombinować i zrobic USB
    > wszechkierunkowe... ale było by droższe :) o to kilka centów.

    Ano cóż, ktoś pewnie nie pomyślał zawczasu, alb o wręcz przeciwnie - ktoś
    zręcznie pomyślał, że wobec faktu, iż wtyczka będzie jednostronnie
    wkładalna, to niektórzy będą łamać gniazdka, a za ich wymianę, czy nową
    płytę,klient będzie, a jakże, płacić realną kasę :P :) A jakby nie łamał
    gniazdka, to producent nie zobaczyłby tych kilku "centów" za gniazdko w
    kieszeni... Znaczy się, zobaczyłby, ale za to nie zobaczyłby już więcej
    "centów", należnych za nową płytę :P

    > a dzisiaj sie oszczędza na centach.

    Będzie jak z formatem video VHS, który przeszedł do powszechnego użytku
    chyba dlatego, że na nim były nagrywane wiadome filmy, ten tego...
    "edukacyjne" :P A OIDP, był on najgorszy z trójki, czy ile ich tam było,
    pretendujących do stania się, właśnie, światowym standardem...
    No i poszło w świat :)

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.

  • 73. Data: 2014-05-24 17:02:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 24 May 2014 11:52:39 +0200, "ACMM-033" <v...@i...pl>
    wrote:
    > chyba dlatego, że na nim były nagrywane wiadome filmy, ten tego...
    > "edukacyjne" :P A OIDP, był on najgorszy z trójki, czy ile ich tam
    było,

    Pierwsze słyszę, że VHS się przyjął z powodu liczebności filmów
    "przyrodniczych", raczej się przyjął z powodu, że był najtańszym
    formatem...

    --
    Marek

  • 74. Data: 2014-05-24 19:36:07
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Pierwsze słyszę, że VHS się przyjął z powodu liczebności filmów
    > "przyrodniczych", raczej się przyjął z powodu, że był najtańszym
    > formatem...

    W kwestii kosztów - spotkałem się z innym zdaniem... więc tak do końca to
    cholera wie... Tu koszt, tu "edukacja", w każdym razie, VHS wygrał. No i - i
    tak wystarczyło włożyć kasetę, i udawać, że dzieci nie wiedzą i nie znają,
    co z czym jak gdzie i dlaczego... I nie chodziły w podstawówce będąc, na
    przerwie do klopa, chyba, że na siku... :P :)