  • 21. Data: 2014-05-04 15:22:00
    Temat: Re: Po co USB? przeciez to dziadostwo
    Od: walker <m...@g...com>

    On 05/04/2014 03:09 PM, John Smith wrote:

    > No i co z tego wynika? Jakbym chciał ukryć / sfałszować sygnaturę to bym
    > to zrobił. Dziecinada.
    >
    > Używam windowsa XP i w7, i z USB *prawidłowo* podłączonym nie mam
    > problemów od kilkunastu lat i w2k. Pozostaje wyciągnąć wniosek,
    > że windows w tym zakresie jest lepsze od linuksa.
    > Jako użytkownika windows poproszono mnie o nie wypowiadanie się na ten
    > temat, jest to mój ostatni post w tym wątku.
    > K.

    ale dodam jeszcze ze modem huawej e3131 wtykniety bezposrednio do
    gniazda (bez przedluzacza) dziala idealnie (zadnego rozlaczenia od 4
    miesiecy) a dziala 24 godziny na dobe

  • 22. Data: 2014-05-04 15:25:38
    Od: walker <m...@g...com>

    On 05/04/2014 03:22 PM, walker wrote:

    > ale dodam jeszcze ze modem huawej e3131 wtykniety bezposrednio do
    > gniazda (bez przedluzacza) dziala idealnie (zadnego rozlaczenia od 4
    > miesiecy) a dziala 24 godziny na dobe

    dlatego nie mowie ze wszystko to szajs, usb dziala najlepiej jak jest
    wtykniete bezposrednio do gniazda (bez przedluzacza)

  • 23. Data: 2014-05-04 16:53:21
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2014-05-04 14:29, John Smith pisze:

    > USB jest bardzo dobre *w sprzęcie konsumenckim* o ile nie stosujesz
    > chińskich komponentów, np. kabli.
    > K.

    Nie tylko konsumenckim. Mam chromatograf cieczowy połączony przez USB,
    pracuje praktycznie na okrągło, nigdy nie było problemów z komunikacją.
    Oczywiście Windows :-)

    P.P.

  • 24. Data: 2014-05-04 17:30:34
    Od: walker <m...@g...com>

    On 05/04/2014 02:27 PM, walker wrote:
> [...]
    > (np idiota) to dokupuje konwerter spi-usb i ma, a ja bym dokupil
    > spi-ethernet i mialbym to co chce, a tak to swiat zalewa szajs

    i cytat czlowieka kompetetnego w swojej dziedzinie:

    "Żeby było śmieszniej to specyfikacja USB nie obejmuje takich tworów jak
    przedłużacze. Urządzenie może mieć albo kabel po swojej stronie
    przymocowany na stałe (np. myszka; to jest obowiązkowe przy prędkości
    LowSpeed) a po drugiej stronie podłącza się hosta lub huba, albo może
    dysponować jednym z kilku typów złącz B, do którego kablem o określonych
    parametrach podłącza się bezpośrednio hosta lub huba. Specyfikacja nie
    dopuszcza przedłużaczy ale jak widać potrzeba jest matką wynalazków.
    A to, że akurat działa - to czysty przypadek i łut szczęścia."

    https://groups.google.com/forum/#!search/elektronika
    $20usb$20szczescia/pl.misc.elektronika/6V1vNeRY6RU/f
    r7Px-6-lbIJ

  • 25. Data: 2014-05-04 17:35:12
    Od: walker <m...@g...com>

    On 05/04/2014 05:30 PM, walker wrote:

> [...]
    >

    > https://groups.google.com/forum/#!search/elektronika
    $20usb$20szczescia/pl.misc.elektronika/6V1vNeRY6RU/f

    za pierwszym razem nigdy sie nie udaje :) moze jednak USB to nietakie
    dziadostwo, dziadami teraz nazywam wszystkich ktorzy sprzedaja
    nieaktywne przedluzacze :)

  • 26. Data: 2014-05-04 18:05:14
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-05-04 14:54, walker pisze:

    > prosilem wyraznie uzytkownikow windowsa o niewypowiadanie sie w tym
    > watku, nie bede tutaj dyskutowal na temat stabilnosci linuksa

    Ale wątek jest o USB a nie o linuksie. I nie masz żadnego prawa do
    decydowania kto ma się prawo wypowiadać w tym wątku.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 27. Data: 2014-05-04 18:06:37
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-05-04 14:49, walker pisze:

    > poprosze uzytkownikow windowsa o nie wypowiadanie sie w tym watku, dziekuje

    Proszę nie próbować moderować grupy. A jeśli to jest wątek wyłącznie o
    linuksie to wypad na odpowiednią grupę.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 28. Data: 2014-05-04 18:38:01
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    W dniu 04.05.2014 14:33, walker pisze:

> [...]
    > kilka miesiecy, jaktos tak dokladnie jak ja tego nietestowal to niech
    > sie nie wypowiada - mam linuksa i kazde usb disconnect loguje, na

    Ktoś ci przystawił pistolet do głowy i kazał używać pendrive'a USB?
    Są pendrive'y z (e)SATA, dyski SSD mSATA, a jak tak lubisz ethernet to
    trzeba było użyć dysku sieciowego.

  • 29. Data: 2014-05-04 18:52:18
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 04.05.2014 o 14:54 walker <m...@g...com> pisze:

    > prosilem wyraznie uzytkownikow windowsa o niewypowiadanie sie w tym
    > watku, nie bede tutaj dyskutowal na temat stabilnosci linuksa
    Ty se możesz :)
    A koledzy mają rację, pod windą nie ma problemów z przedłużaczami do
    pendrajwów. Więc nie drzyj się że usb jest be, tylko popraw u siebie bo to
    twoj linux ma problemy.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 30. Data: 2014-05-04 19:03:06
    Od: walker <m...@g...com>

    On 05/04/2014 06:38 PM, Zbych wrote:

    > Ktoś ci przystawił pistolet do głowy i kazał używać pendrive'a USB?

    tak przystawil