  • 1. Data: 2014-05-04 14:27:02
    Temat: Po co USB? przeciez to dziadostwo
    Od: walker <m...@g...com>

    Witam,
    Po co jest USB? Przeciez to dziadostwo jest niemilosiernie niestabilne,
    wszystkie urzadzenia moga byc polaczone za pomoca ethernet 1Gbps PoE i
    to w zupelnosci wystarczy, rozwiazanie drozsze, ale super stabilne, no i
    do tego nie musimy martwic sie o dlugosc przewodu, ja osobiscie urzadzen
    usb nie chce widziec na oczy

    wszystkie urzadzenia powinny robic na np. spi, potem jak ktos chce usb
    (np idiota) to dokupuje konwerter spi-usb i ma, a ja bym dokupil
    spi-ethernet i mialbym to co chce, a tak to swiat zalewa szajs

  • 2. Data: 2014-05-04 14:29:53
    Temat: Re: Po co USB? przeciez to dziadostwo
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 04-05-2014 14:27, walker wrote:
> [...]
    > (np idiota) to dokupuje konwerter spi-usb i ma, a ja bym dokupil
    > spi-ethernet i mialbym to co chce, a tak to swiat zalewa szajs

    USB jest bardzo dobre *w sprzęcie konsumenckim* o ile nie stosujesz
    chińskich komponentów, np. kabli.
    K.

  • 3. Data: 2014-05-04 14:33:56
    Od: walker <m...@g...com>

    On 05/04/2014 02:29 PM, John Smith wrote:

    > USB jest bardzo dobre *w sprzęcie konsumenckim* o ile nie stosujesz
    > chińskich komponentów, np. kabli.
    > K.

    nie prawda, prawie kazdego pendrive nie da sie polczyc nawet najlepszym
    kablem, trzeba stosowac repeatery aktywne, ale to i tak zamiast
    rozlaczac kilkadziesiat razy na dzien, to z repeaterem rozlacza raz na
    kilka miesiecy, jaktos tak dokladnie jak ja tego nietestowal to niech
    sie nie wypowiada - mam linuksa i kazde usb disconnect loguje, na
    windowsie nie ma chyba logow

  • 4. Data: 2014-05-04 14:34:21
    Od: "Akond ze skwak" <A...@s...pl>

    Użytkownik "walker" napisał w wiadomości grup

    >wszystkie urzadzenia powinny robic na np. spi, potem jak ktos chce usb (np
    >idiota) to dokupuje konwerter spi-usb i ma, a ja bym dokupil spi-ethernet i
    >mialbym to co chce, a tak to swiat zalewa szajs

    Każdy może mieć swoje poglądy i upodobania.
    Ostatnio widziałem buty z USB ( dla idiotów ?).
    Ty wolałbyś podpinać je pod Eth, a może od razu pod Wi-Fi.

    Zauważ, że łatwiej przeciętnej Kowalskiej znaleźć gniazdko USB 5V/500mA niż
    Eth z PoE.

    AZS

  • 5. Data: 2014-05-04 14:35:38
    Od: walker <m...@g...com>

    > USB jest bardzo dobre *w sprzęcie konsumenckim* o ile nie stosujesz
    > chińskich komponentów, np. kabli.
    > K.

    oczywsice pan john smith: User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1;
    rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.1

  • 6. Data: 2014-05-04 14:37:56
    Od: walker <m...@g...com>

    On 05/04/2014 02:34 PM, Akond ze skwak wrote:

> [...]
    > Ty wolałbyś podpinać je pod Eth, a może od razu pod Wi-Fi.
    >
    > Zauważ, że łatwiej przeciętnej Kowalskiej znaleźć gniazdko USB 5V/500mA

    oczywiscie, ale ja wole rozwiazanie stabilne, jaktos idzie na latwizne
    to niech wybiera tanie dziadostwo czyli usb, bo ma np prosty wtyk

  • 7. Data: 2014-05-04 14:43:30
    Od: walker <m...@g...com>

    On 05/04/2014 02:34 PM, Akond ze skwak wrote:
    > Każdy może mieć swoje poglądy i upodobania.
    > Ostatnio widziałem buty z USB ( dla idiotów ?).
    > Ty wolałbyś podpinać je pod Eth, a może od razu pod Wi-Fi.

    dodam jeszcze moze ze wifi uzywam tylko w telefonie, wszedzie gdzie sie
    da stosuje ethernet ze wzgledu na stabilnosc

  • 8. Data: 2014-05-04 14:45:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "walker" <m...@g...com> wrote in message
> [...]
    > wypowiada - mam linuksa i kazde usb disconnect loguje, na windowsie nie ma

    Sugerujesz, że Twój linuks ma jakieś problemy z driverami USB ?

  • 9. Data: 2014-05-04 14:45:53
    Od: walker <m...@g...com>

    On 05/04/2014 02:45 PM, Pszemol wrote:
    > "walker" <m...@g...com> wrote in message
    >
    > Sugerujesz, że Twój linuks ma jakieś problemy z driverami USB ?

    nie ma zadnych problemow z driverami

  • 10. Data: 2014-05-04 14:49:20
    Od: walker <m...@g...com>

    On 05/04/2014 02:45 PM, Pszemol wrote:
    > "walker" <m...@g...com> wrote in message
    >
    > Sugerujesz, że Twój linuks ma jakieś problemy z driverami USB ?

    poprosze uzytkownikow windowsa o nie wypowiadanie sie w tym watku, dziekuje