eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPo 3-cim ładowaniu nowa bateria Li-On szybciej traci pojemnośćRe: Po 3-cim ładowaniu nowa bateria Li-On szybciej traci pojemność
  • Data: 2013-07-02 20:41:55
    Temat: Re: Po 3-cim ładowaniu nowa bateria Li-On szybciej traci pojemność
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bugatti" napisał
    >Po kupieniu nowego ZTE Grand X IN włożyłem fabrycznie naładowaną
    >baterię do 1. Po pierwszym całkowitym rozładowaniu (smartfon sam się
    >wyłączył)

    W instrukcji zalecali ? Chyba juz nie trzeba.

    >Po 5 dniach rozładowałem go do 0% (sam się wyłączył).
    >Po drugim ładowaniu telefon wytrzymał dokładnie 4 dni 0h i 6 minut do
    >4. Po dzisiejszym czwartym ładowaniu [....]
    >Mija właśnie 6h od naładowania i telefon rozładował się o 5% (ze 100%
    >na 95%). Czyli wynika że po 24h rozładuje się o 24% (ze 100% do 76%).
    >Przez ten czas rozmawiałem około 6 minut.

    >Pytanie: Co się stało po dzisiejszym ładowaniu że tak nagle zaczął
    >tracić pojemność ?

    1) wcale nie tak nagle, bo 24% w 24h, to starczy na 4 dni. A tyle
    miales wczesniej.
    2) chwile gadales, a wtedy pradu leci duzo,
    3) nie wierz tym procentom. Zapewne wnioskuje na podstawie napiecia, a
    to jest obarczone sporym bledem,
    4) to jest android, to zyje wlasnym zyciem. Moze sobie upgrade sciagal
    przez GSM, moze mu wujek google kazal GPS wlaczyc.

    5) szkoda zachodu, i tak bedziesz musial ladowac codziennie i dokupic
    pare ladowarek :-)

    J.