    From: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Pmocy! Remont i TP S.A.
    Date: Sat, 18 Dec 2010 01:08:01 +0100

    W dniu 2010-12-17 19:15, Jakec pisze:
    > Hej!
    > Nie wiem co mam robić...
    > Zajmujemy około 1/3 budynku. Reszta jest w dyspozycji innej jednostki. I
    > oni robią totalny remont swojej części budynku. Taki totalny, że do
    > rozwalenia idą schody, ściany i w ogóle wszystko. Łącznie z elewacją. No
    > mają prawo do tego bo to ich własność...
    > Tyle tylko, że głowica jest na od której idą przewody telefoniczne do nas
    > jest właśnie na terenie remontu, a przewody przebiegają właśnie przez te
    > pomieszczenia. No i już kilka razy nam je przerwali. Dwa razy płaciliśmy
> [...]

    W zasadzie lepszą grupą byłaby grupa prawna, bo to z telekomunikacją
    jako taką niewiele ma wspólnego.

    Na pierwszy rzut oka wygląda to tak: odpowiedzialnym za zakłócanie
    Waszej łączności jest inwestor realizujący remont. Ponieważ Wy żadnej
    zgody na remont nie wyrażaliście (tak zakładam), to albo na swój koszt
    powinien przenieść instalację albo na bieżąco naprawiać wszelkie
    uszkodzenia, jednocześnie odpowiadając za straty wywołane brakiem
    dostępu do internetu, do telefonów itp.

    Ale podkreślam - na pierwszy rzut oka :-)