  • Data: 2013-02-06 11:07:10
    Temat: Re: Płytki w stylu retro ;)
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > jak to się do zachowania pewnych "sygnalowych" zasad prowadzenia sciezek?

    Jak 2 obok siebie nie biegna w takiej samej minimalnej odleglosci przez
    cala dlugosc, to chyba lepiej. Krotsze sciezki, to tez mniejsza
    "antena", zaokraglone to tez chyba dobrze. No moze jak jakis bardzo
    szybki procek, to pewnie jakas grupa sciezek powinna byc tej samej dlugosci.
    Ktos wie ile kosztuje ten soft, bo to straszna tajemnica jak widze?
    Albo jakie sa ograniczenia demo?
    Tak na pierwszy rzut oka podoba mi sie ten soft.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa