  • Data: 2013-02-08 10:03:51
    Temat: Re: Płytki w stylu retro ;)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Lankosz" napisał w wiadomości

    >Ale sinus, nie prostokąt. W układach analogowych nie występują
    >magistrale, a nawet jeśli gdzieś idą sygnały równolegle to zdawano
    >sobie sprawę z przesłuchów i ścieżki były odpowiednio prowadzone.
    >Zauważ, że nie mówiło się wiele o kompatybilności
    >elektromagnetycznej, a urządzenia w większości działały poprawnie -
    >dlaczego? Żartem bym powiedział, że dzięki takiemu prowadzeniu
    >ścieżek :P

    Przyloz do takiego urzadzenia retro telefon komorkowy, to zobaczysz
    jak wlasciciwie poprowadzono sciezki.

    Zaklocenia byly male, ot co :-)

    I nie bylo potrzebny przerzucania 64 bitow gnanych setkami MHz na
    druga strone plytki.

    P.S. Dawno nie uzywalem ... radia AM daje sie jeszcze posluchac ? Jak
    popatrze ile mam w domu przetwornic, a kazda na dziesiatkach lub
    setkach kHz chodzi ...

    J.