  • Data: 2010-02-27 23:00:44
    Temat: Re: Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ dobra?
    Od: Freddie Chopin <W...@S...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-27 23:41, wirefree wrote:
    > Chyba miales po prostu pecha !

    Oby tak było... PCBCART obecnie robi 87% płytek z mojego zamówienia
    ponownie w ramach reklamacji (po przesortowaniu wyszło mi, że pozostałe
    13% może być) i mam nadzieję, że będą o wiele lepsze niż te pierwsze, bo
    jak nie, to kasa w błoto, płytki do kosza i kolejny "ślepy strzał" w
    kolejną firmę...

    Na taką ewentualność rozważam firmy Kono, Faldruk albo Hatron. O ile o
    dwóch pierwszych można znaleźć kilka dobrych (i złych) opinii, to o
    firmie Hatron nic ciekawego nie udało mi się wyszukać, więc bardzo
    chętnie przeczytał bym jakieś info o niej, a najchętniej oczywiście
    zobaczyłbym zdjęcie jakiejś płytki od nich (z opisem). Oczywiście świeże
    opinie o tych dwóch pierwszych (jak i innych [; ) firmach też są mile
    widziane!

    > Z polskich plytkarzy moge polecic Elseko, jak zamawiam w chinach to
    > zawsze z testowaniem i nigdy nie dostalem zonka.

    Wydaje mi się, że to nie ten kaliber - zamawiało u nich koło naukowe u
    nas na studiach i nie wspominają tego zbyt dobrze. Nawet mam w
    szufladzie kilka urządzeń z płytkami z tej firmy. Opis oczywiście
    przesunięty, choć lekko. Firma raczej preferuje wielkie zamówienia - tak
    słyszałem.

    pozdr.