  • 1. Data: 2010-03-07 17:17:14
    Temat: Płyta wileosesyjna
    Od: "Paweł Osiak" <o...@o...eu>

    Pytanie czysto teoretyczne .Czy płyta Wielosesyjna to inna technologia
    płyty niż płyta np Cd-R , Cd- audio . Czy jest to tylko inna opcja nagrania
    na płytę Cd-r wielu sesji . Czy jak pójdę do sklepu i kupie sobie zwykłą
    płytę CD -R TItanuma to bedę mógł na niej nagrać kilka sesji , czy musze
    powidzieć sprzedawcdy żeby dał mi płytę wielosesyjną ?

  • 2. Data: 2010-03-07 17:25:11
    Temat: Re: Płyta wileosesyjna
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-03-07 18:17, Paweł Osiak napisał/a:

    > powidzieć sprzedawcdy żeby dał mi płytę wielosesyjną ?

    Nie ma takich płyt - to jest zwykła płyta, która staje się wielosesyjną
    po nagraniu kilku sesji.

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2010-03-07 18:07:00
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Nie ma takich płyt - to jest zwykła płyta, która staje się wielosesyjną po
    > nagraniu kilku sesji.

    Z drugiej strony niektórzy piszą, że płyta DVD-R nagrana jako wielozesyjna
    może nie odtworzyć się na innym DVD.
    Mi na razi esie nie trafiło takie coś i nie wiem ile obecnie w tym prawdy

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2010-03-07 20:55:54
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Z drugiej strony niektórzy piszą, że płyta DVD-R nagrana jako wielozesyjna
    > może nie odtworzyć się na innym DVD.
    > Mi na razi esie nie trafiło takie coś i nie wiem ile obecnie w tym prawdy

    Na DVD-RW nagrywam po 6-7 sesji i mój stary (5 letni) DVD Cyberhome bez
    problemu odtwarza filmy.

  • 5. Data: 2010-03-07 23:43:33
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Z drugiej strony niektórzy piszą, że płyta DVD-R nagrana jako
    > wielozesyjna może nie odtworzyć się na innym DVD.
    > Mi na razi esie nie trafiło takie coś i nie wiem ile obecnie w tym

    Różne cuda się zdarzają, zwłaszcza w starszych napędach. Problem się objawia
    tym, że czytnik widzi tylko pierwszą sesję, ignorując dodane później pliki.

    --
    Azarien

  • 6. Data: 2010-03-08 19:48:50
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Paweł Osiak wrote:
> [...]
    > sklepu i kupie sobie zwykłą płytę CD -R TItanuma to bedę mógł na
    > niej nagrać kilka sesji , czy musze powidzieć sprzedawcdy żeby dał mi

    Najbardziej wielosesyjna jest dvd-ram :)

  • 7. Data: 2010-03-09 17:42:14
    Od: "Paweł Osiak" <o...@o...eu>

  • 8. Data: 2010-03-10 05:39:15
    Od: Colin <m...@g...com>

    On 2010.03.08 00:43, Wiktor S. wrote:
    > Różne cuda się zdarzają, zwłaszcza w starszych napędach. Problem się
    > objawia tym, że czytnik widzi tylko pierwszą sesję, ignorując dodane
    > później pliki.

    Niektóre wcale nie potrafią odczytać wielosesyjnej DVD-R, ze względu na
    lead-out niekompatybilny z DVD-Video.